اداره کل روابط عمومی بانک سپه در شانزدهمین سمپوزیوم بین المللی و هفدهمین جشنواره برترین های روابط عمومی ایران سه عنوان مدیر برتر روابط عمومی کشور، نشان ویژه روابط عمومی اثربخش و روابط عمومی برتر در رشته ارتباطات الکترونیک و مجازی را کسب کرد.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، شانزدهمین سمپوزیوم بین المللی و هفدهمین جشنواره برترین های روابط عمومی ایران در سال 1399 با حضور متخصصین و اساتید برجسته ایرانی و خارجی با موضوع بررسی تأثیرات کرونا بر روابط عمومی و فعالیت های ارتباطی طی روزهای 20 و 21 آبان ماه برگزار و از برترین های روابط عمومی کشور تقدیر شد.
این سمپوزیوم با توجه به شیوع بیماری کرونا، به صورت مجازی برگزار و تنها سازمان ها و شرکت های برتر در مراسم اختتامیه دعوت شدند و 1100 نفر از اعضاء انجمن جهانی روابط عمومی از 100 کشور و 800 نفر از ایران به صورت مجازی در این سمپوزیوم شرکت کردند.
* دریافت لوح سپاس مدیر برتر روابط عمومی
بر اساس این گزارش غلامرضا اسکندری رئیس اداره کل روابط عمومی بانک سپه بر اساس رأی هیئت داوران جشنواره به دلیل توفیقات مؤثر در دوران مدیریت روابط عمومی، طراحی نظام ارتباطی شایسته و اهتمام در توسعه کمی و کیفی فعالیت های روابط عمومی در بانک سپه، لوح سپاس مدیر برتر روابط عمومی را دریافت کرد.
*دریافت نشان ویژه روابط عمومی اثربخش
هیئت داوران سمپوزیوم بین المللی و هفدهمین جشنواره برترین های روابط عمومی ایران، بانک سپه را به دلیل استفاده بهینه از ظرفیت های روابط عمومی و کاربرد خردمندانه آنها در فرآیند ادغام بانک ها طی دو سال اخیر شایسته دریافت نشان ویژه دانست و نشان ویژه روابط عمومی اثربخش را به اداره کل روابط عمومی بانک سپه اعطا کرد.
*دریافت لوح سپاس روابط عمومی برتر
لوح سپاس روابط عمومی برتر در رشته ارتباطات الکترونیک و مجازی این دوره از جشنواره نیز بر اساس نظر داوران به دلیل رعایت استانداردهای علمی و صنفی و خلاقیت ...

هر کدام از تگ‌های فوق را که مناسب این خبر نمی‌دانید، بازدن x آن را حذف کنید. از همکاری شما سپاسگزاریم.
سرخط اخبار