مورد مشکوک «پیامک های تبلیغاتی»

دریافت خبر : دوشنبه 23 بهمن 1396 ساعت 10:18

دانیال رمضانی - پس از سال ها مواجهه با معضل قابل مهار پیامک های تبلیغاتی، شاهد شکل گیری چرخه ای بی پایان از ساخت سامانه ها و صدور مصوبه ها برای توقف آنها هستیم و چنان که پیداست همچنان نیز باید میزبان این نوع از مزاحمت ها باشیم.
جالب آنکه هر بار هم مصوبه جدیدی از سوی سازمان رگولاتوری صادر می شود، پیامک های تبلیغاتی گویا تحریک شده و بیشتر هم ارسال می شوند!
دو هفته قبل رییس سازمان رگولاتوری اعلام کرد: بر اساس مصوبه 270، اپراتورها برای کسب رضایت و اجازه مشترک موظف هستند با هماهنگی رگولاتوری سامانه ای با قالب واحد و قابل استفاده برای تمامی مشترکان ارایه کنند.
این مصوبه چطور قرار است عمل کند و چرا عمل نمی کند و این بازی ها چه زمانی به پایان خواهد رسید، معلوم نیست. بماند که حالا مسوولان نگران کسب درآمد ارسال کنندگان پیامک های تبلیغاتی هم شده اند و می گویند باید به نحوی پیش رفت که کسب وکار این عزیزان خراب نشود و مزاحمت آنها برای مردم ادامه پیدا کند!
این وسط هر زمان هم که حرف از برخورد و مصوبه و سامانه جدید می شود، از فردایش ارسال پیامک ها بیشتر می شود. گویی ارسال کنندگان پیامک های تبلیغاتی خیالشان از جایی کاملا راحت است که این حرف ها و وعده ها برای سرگرمی مردم و خواباندن صدای چند رسانه است. لذا هر وقت صدای مردم و چند رسانه درآمد، وعده ساخت یک سامانه جدید و مصوبات و برخورد و ... داده شد و بعد هم حواله موضوع به آینده؛ البته نه برای حل آن بلکه برای فراموشی ماجرا.
حالا اما در لاینحل ماندن معضل پیامک های تبلیغاتی ظاهرا نوعی عمد در کار است که این موضوع را مشکوک کرده است. اینکه منافع چه کسانی مهم تر و بالاتر از خرد شدن اعصاب مردم و ...

اخبار پیشنهادی:
loading
  •   
  • به اشتراک گذاری :
  • facebook
  •  
  • twitter
  •  
  • کلوب
  •  
  • فیس نما
  •  
  • لینکیداین
  •  
  • googleplus
  •  
  • googleplus
  •  
  • telegram
اشتراک در خبرنامه تی نیوز

با عضویت در خبرنامه تی نیوز می توانید روزانه خبرهای روز را در ایمیل خود مشاهده کنید

@