صنعت چاپ و بسته بندی بعنوان یکی از تاثیرگذارترین عوامل در فروش کمپانی ها به شمار می روند.
طراحی و شکل بسته بندی اولین چیزی است که افراد در مواجهه با محصول با آن روبرو می شوند و در صورت جلب توجه مشتری اقدام به انتخاب محصول می کند. طراحی شکل بسته بندی و رنگ های به کار رفته در آن به همراه اطلاعات درج شده و بسیاری از عوامل دیگر در انتخاب تاثیرگذار هستند ، اگر یک فروشگاه را در نظر بگیریم ، با راه رفتن در میان قفسه های فروشگاه با انبوه محصولاتی روبرو هستیم که بهترین را انتخاب می کنیم ، بهترین یعنی محصولی که در وهله اول بسته بندی مناسبی دارد.
بسته بندی بخشی اساسی از برنامه بازاریابی برای تولید کننده و فروشندگان محصولات است. بسته محصول می تواند با ارائه حس کیفیت و در عین حال بازتاب تصویر برند محصول ، برای بسیاری از مصرف کنندگان نقطه فروش باشد. این امر در خرده فروشی بسیار مهم است ، جایی که طراحی بسته بندی مناسب می تواند نظر مصرف کننده را به خود جلب کند و باعث شود محصول در ردیف محصولات رقبا مورد توجه قرار گیرد.
بسته بندی محصول به عنوان آخرین فرصت برای بازاریابی در نظر گرفته شده است تا پیام برند را از طریق بصری اعلام کند. در دنیای مدرن و پرسرعت امروز ، تعداد گزینه های روزافزونی به سلیقه و معیار انتخاب مصرف کنندگان افزوده می شود. به همین ترتیب ، فروشگاهی که بیش از 20 هزار محصول را در خود جای داده است ، در آن همه برندها برای جلب توجه مصرف کننده رقابت می کنند. افراد به طور میانگین معمولا 30 دقیقه برای خرید وقت می گذارند و این زمانی است که برندها فرصت دارند توجه مشتریان را در میان رقیبان جلب کنند. بسته بندی محصول از بهترین ابزارهای ...

هر کدام از تگ‌های فوق را که مناسب این خبر نمی‌دانید، بازدن x آن را حذف کنید. از همکاری شما سپاسگزاریم.
سرخط اخبار