مدیرعامل سایپایدک گفت: با راه اندازی و بهره برداری از سیستم جامع جدید خدمات پس از فروش، به سمت سازمان مشتری محور حرکت خواهیم کرد.

به گزارش جهان نیوز به نقل از روابط عمومی سایپایدک، سید محمدرضا موسوی با بیان این مطلب، به تشریح ویژگی های سیستم جامع جدید خدمات پس از فروش گروه سایپا پرداخت و افزود: با تلاش متخصصان معاونت طرح و برنامه و همکاری دیگر ارکان سازمان، شرکت سایپایدک موفق به راه اندازی سیستم جدید خدمات پس از فروش شد که به لحاظ تنوع محصولات مورد پشتیبانی و گستره جغرافیایی مورد بهره برداری، بزرگترین سیستم خدمات پس از فروش در سطح کشور است.
وی ادامه داد: با توجه به ظهور تکنولوژی های جدید و در راستای بهره برداری از این تکنولوژی ها در ارائه خدمات بهتر به مشتریان گروه خودروسازی سایپا، بعد از یک سال و نیم تلاش، این سیستم هم اکنون به بهره برداری رسیده است.
مدیرعامل سایپایدک یادآور شد: در مراحل اجرای این سیستم جدید، روش های ارائه و پشتیبانی خدمت با توجه به 27 سال تجربه ارائه خدمت در شرکت سایپایدک و الگوبرداری از شرکت های موفق دنیا به روز رسانی شده و در قالب سیستم جامع خدمات پس از فروش در اختیار شبکه نمایندگی ها و مشتریان قرار گرفته است.
موسوی گفت: از جمله این روش ها می توان به بازنگری در طراحی بسته خدمت مطابق با سلیقه هر مشتری اشاره کرد. در سیستم قبلی، مشتریان امکان خرید بسته خدمات طراحی شده توسط سازمان را داشتند که بعضا جهت رفع کامل نیازهایشان مجبور به خرید بیش از یک بسته بودند اما در روش جدید هر مشتری می تواند با توجه به نیاز خود بسته خدمت اختصاصی خود را طراحی و خریداری کند.
مدیرعامل سایپایدک با اشاره به بهبود روش های ارائه خدمت به خودروهای متوقف و یا نیازمند قطعه در سیستم جدید، ادامه داد: در روش جدید با ارائه کارتابل به ذی نفعان، امکان عارضه یابی ...

سرخط اخبار