لزوم حمایت از پیام رسانهای بومی/تشکیل کمیته حل مشکلات صنف ICT

دریافت خبر : چهار‌شنبه 23 خرداد 1397 ساعت 13:28
لزوم حمایت از پیام رسانهای بومی/تشکیل کمیته حل مشکلات صنف ICT

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از کمیسیون ICT اتاق بازرگانی ایران، علی مسعودی توجه به اعتماد تخصصی در زمینه پیام رسان های موبایلی و برطرف کردن مشکلات فنی این شبکه ها را از الزامات اساسی برای ترغیب مردم به استفاده از آنها عنوان کرد و گفت: در حال حاضر تعدادی از کاربران به پیام رسان های بومی وارد شده اند اما برای افزایش تعداد کاربران باید سرعت خود را افزایش دهیم چرا که حوزه فناوری اطلاعات حوزه پرشتابی است.
مسعودی افزود: با فراهم آمدن بستر لازم، اگر بتوانیم با حمایت و اعتمادسازی پیش برویم و امنیت ایجاد کنیم، مردم هم به سمت پیام رسان های داخلی خواهند آمد. وقتی قرار است مردم از یک بستری استفاده کرده و کارهای روزمره شان را از طریق آن انجام دهند باید این بستر از لحاظ فنی مناسب باشد.
عضو کمیسیون ICT اتاق بازرگانی ایران با تاکید بر لزوم حمایت از پیام رسانهای بومی، اظهار داشت: باید با حمایت مالی، تخصصی و تبلیغاتی مردم را به سمت استفاده بیشتر از پیام رسان های بومی سوق داد.
وی گفت: متاسفانه گاهی در زمینه تولیدات داخلی اعتماد تخصصی نیز وجود ندارد و برای مثال کاربر این دغدغه را دارد که اگر پیامش را روی یک پیام رسان داخلی بفرستد ممکن است بعد از مدتی این پیام پاک شود و یا انتقال پیام با تاخیر صورت گیرد. در همین حال مشکلات در آپلود فایل ها و دیگر مشکلات فنی از جمله موضوعاتی است که اگر جدی تر و تخصصی تر به آن نگاه کنیم مردم به استفاده از یک بستر خوب و امن ترغیب شده و به سمت آن می روند.
این عضو کمیسیون ICT اتاق بازرگانی از ایجاد دبیرخانه مشترک میان وزارت ارتباطات و اتاق بازرگانی خبر داد و گفت: این اقدام برای حل مشکلات فعلی فعالان حوزه ICT در ...

اخبار پیشنهادی:
loading
  •   
  • به اشتراک گذاری :
  • facebook
  •  
  • twitter
  •  
  • کلوب
  •  
  • فیس نما
  •  
  • لینکیداین
  •  
  • googleplus
  •  
  • googleplus
  •  
  • telegram
اشتراک در خبرنامه تی نیوز

با عضویت در خبرنامه تی نیوز می توانید روزانه خبرهای روز را در ایمیل خود مشاهده کنید

@