اگر به دنبال راهی برای جلوگیری از پیری هستید این خوراکی ها را مصرف کنید.

شیعه نیوز : آنچه در دهان می گذارید هم بر عملکرد های جسمی و هم روحی تأثیر می گذارد. رژیم غذایی شما همچنین روی سن تان تأثیر دارد. به طور خاص، مواد غذایی می توانند روند پیری را کند یا تسریع کنند. هرچند نمی توانیم از حرکت رو به جلو جلوگیری کنیم، اما می توانیم در کاهش تأثیرات جسمی و روانی پیری موثر باشیم.
لوبیا و عدس
لوبیا و عدس مملو از فیبر و پروتئین هستند که هر دو به ثبات سطح قند خون کمک می کنند. فیبر به ما کمک می کند تا مدت طولانی تری سیر بمانیم، در حالی که پروتئین ضمن تأمین دوز ثابت انرژی، به عضله سازی و چربی سوزی کمک می کند.
هویج
هویج به دلیل داشتن بتاکاروتن یکی از بهترین مواد غذایی در دسترس است. بتاکاروتن یک آنتی اکسیدان قوی است و از سلول ها و DNA ما در برابر رادیکال های آزاد مانند آلاینده های محیطی محافظت می کند. رادیکال های آزاد باعث پیری زودرس می شوند، و تاثیر بتاکاروتن یک اقدام پیشگیرانه در این زمینه است. زردک همچنین حاوی ماده مغذی فالکارینول است که خواص ضد سرطانی دارد. برای دریافت بیشترین ارزش غذایی هویج، سعی کنید آن را به صورت خام و کامل بخورید.
محصولات سویا
محصولات حاصل از دانه های سویا به جلوگیری از پیری سلول کمک می کنند. ایزوفلاون های موجود در سویا دسته ای از مواد شیمیایی دارای خواص ضد سرطان، ضد التهاب، ضد میکروب و آنتی اکسیدانی هستند.بنابراین اگر می خواهید از پیری زودرس جلوگیری کنید، محصولات سویا را در برنامه غذایی تان قرار بدهید!
ماهی سالمون
بیماری های مغز و قلب معمولا بزرگسالان مسن را هدف قرار می دهد. یک راه حل خوب این است که مقداری از آن گوشت قرمز را جایگزین ماهی هایی مثل سالمون کنید که اسید های چرب ...

هر کدام از تگ‌های فوق را که مناسب این خبر نمی‌دانید، بازدن x آن را حذف کنید. از همکاری شما سپاسگزاریم.
سرخط اخبار