محصول فرهنگی باید دارای زبان مشترک همه فهم و در تیراژ وسیع قابل انتشار باشد

دریافت خبر : یکشنبه 01 بهمن 1396 ساعت 19:57

محصول فرهنگی باید دارای زبان مشترک همه فهم و در تیراژ وسیع قابل انتشار باشد

اختتامیه چهارمین همایش ارتقای کیفیت آثار و محصولات فرهنگی با تقدیر از خالقان ۳۰ محصول فرهنگی و ۶ مقاله برگزیده برگزار شد.به گزارش پایگاه خبری حوزه هنری، محسن مومنی شریف در آیین پایانی «چهارمین دوسالانه همایش ملی ارتقای کیفیت محصولات و فعالیت های فرهنگی» که در «باغ کتاب» کتابخانه ملی تهران برگزار شد، گفت: برترین مطلبی که می تواند آغاز گر صحبت های من باشد، تبریک آغاز بهمن ماه است. چرا که صفات جلالی و جمالی الهی در این ماه تجلی یافت و حکومتی بر افتاد که پایگاه نظام سلطه و استبداد در این منطقه بود. با ساقط شدن این حکومت به عنوان پایگاه نظام سلطه و استبداد، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران متولد شد.مومنی شریف خاطرنشان کرد: در حوزه مصرف اگر اتفاقات لازم صورت نگیرد، گویی که کاری برای تولید محصول انجام نشده است؛

اخبار پیشنهادی:
    محصول فرهنگی باید دارای زبان مشترک همه فهم و در تیراژ وسیع قابل انتشار باشد
    •   
    • به اشتراک گذاری :
    • facebook
    •  
    • twitter
    •  
    • کلوب
    •  
    • فیس نما
    •  
    • لینکیداین
    •  
    • googleplus
    •  
    • googleplus
    •  
    • telegram
    اشتراک در خبرنامه تی نیوز

    با عضویت در خبرنامه تی نیوز می توانید روزانه خبرهای روز را در ایمیل خود مشاهده کنید

    @

    آخرین اخبار عمومیبستن

    مشاهده همه اخباراخبار عمومی ←

    آخرین اخبار روزنامه رسالت بستن

    مشاهده همه اخباراخبار روزنامه رسالت←