برند «همشهری» و سرنوشت مجلات آن؛ آغاز یک پایان؟

دریافت خبر : شنبه 23 تیر 1397 ساعت 15:8
برند «همشهری» و سرنوشت مجلات آن؛ آغاز یک پایان؟

خبرگزاری مهر - گروه فرهنگ:  ۱۲ سال پیش و در زمانی که موسسه همشهری از نظر اقتصادی وضعیت کاملاً مساعدی داشت، گروه مجلات همشهری به عنوان بزرگترین تشکیلات رسانه ای رسمی ایران متولد شد. این اتفاق در اوایل کار محمدباقر قالیباف، شهردار جدید تهران رخ داد و با حمایت های پررنگ شهرداری، همشهری به تدریج بزرگ و بزرگ تر شد و با جذابیت های حرفه ای، ژورنالیستی و بصری خاص تولیدات این موسسه، طرفداران قابل توجهی پیدا کرد. صفحات نیازمندهای همشهری به تدریج بیشتر و بیشتر شد و خیلی زود به یکی از بزرگترین بنگاه های رسانه ای کشور تبدیل شد و فروش جداگانه مجموعه صفحات نیازمندی های این مجموعه؛ نشانه قابل توجهی برای پیوستگی کسب و کار با رسانه بود. همشهری در حوزه های مختلفی توسعه پیدا کرد. 
همه چیز مهیای اجرای ایده های بلندپروازانه همشهری
در آن ایام تقریباً تمامی شرایط در موسسه همشهری برای اجرای ایده های توسعه ای و تا حدودی بلندپروازانه در حوزه مطبوعات، فراهم بود. این بستر فراهم به تدریج رنگ عملی به خود گرفت و آرام آرام موسسه همشهری از یک روزنامه ی البته تاثیرگذار، به یک هولدینگ بزرگ رسانه ای تبدیل شد.
در دوره مدیریت حسین انتظامی (۱۳۸۴ تا ۱۳۸۷) به عنوان مدیرعامل موسسه همشهری و مدیرمسئول روزنامه همشهری خانواده مجلات همشهری شکل گرفت. ایده ای که حتی بعدها نیز با رفتن انتظامی از همشهری، از این موسسه رخت برنبست و با آمدن چهره هایی مانند «علی اصغر محکی» و «مهدی ذاکری» دنبال شد.

انتظامی در روزی که جای خود را به محکی داد (۲۱ خرداد ۱۳۸۷):
«هدف من نه ایجاد عمارتی نو بلکه تداوم، ارتقا و تکمیل حرکتی بود که از قبل شروع شده بود»
روزهای خوش همشهری اگر ...

اخبار پیشنهادی:
loading
  •   
  • به اشتراک گذاری :
  • facebook
  •  
  • twitter
  •  
  • کلوب
  •  
  • فیس نما
  •  
  • لینکیداین
  •  
  • googleplus
  •  
  • googleplus
  •  
  • telegram
اشتراک در خبرنامه تی نیوز

با عضویت در خبرنامه تی نیوز می توانید روزانه خبرهای روز را در ایمیل خود مشاهده کنید

@