مدیرعامل شرکت فولاد متیل، در حاشیه برگزاری نمایشگاه متافو گفت: به عنوان شبکۀ توزیع محصولات فولادی کشور و در راستای رضایت مندی هرچه بیشتر مشتریان، فولادمتیل استفاده از توان استارت آپ ها و سیستم به روز فناوری اطلاعات را در دستور کار خود قرار داده است.
به گزارش ایلنا، محسن رضیعی، اظهار کرد: اگرچه عموم بازرگانان، تجار و فعالان صنعت فولاد کشور، با مراکز خدماتی فولاد مبارکه آشنایی دارند، اما مراکز خدماتی شرکت فولادمتیل به عنوان اولین و بزرگ ترین شبکۀ توزیع محصولات فولاد مبارکه، طی ربع قرن گذشته، خدمات ارزنده و بزرگی را به مشتریان بزرگ ترین هلدینگ فولادی کشور ارائه کرده است.
رضیعی با تأکید بر نقش مراکز خدماتی گفت: در این راستا همواره تلاش بر این بوده است تا انتظارات و دیدگاه های مشتریان به سمع و نظر مدیریت و خطوط تولید فولاد مبارکه رسانده شود. در این فرایند شرایط برد-برد برای فولاد مبارکه با ارائه دیدگاه های مشتریان و شکل گیری صنایع کوچک با تأمین ورق موردنیاز آن ها حتی در کمترین مقادیر فراهم شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: با توجه به پیشرفت تکنولوژی و ظهور استارت آپ ها، شرکت فولادمتیل درصدد اصلاح شبکۀ توزیع است؛ و در این خصوص در پی تغییر شیوۀ توزیع با استفادۀ گسترده از IT است. ضمن این که مدیرعامل فولاد مبارکه همواره بر استفاده از ظرفیت های استارت آپ ها و شرکت های دانش بنیان تأکید داشته و دارند. به همین منظور و برای شروع این کار درصدد ایجاد یک تابلوی قیمت خرده فروشی محصولات فولادی در بخش تولیدات فولاد مبارکه هستیم.
مدیرعامل شرکت فولاد متیل در توضیح عملکرد این تابلوی پیشنهادی گفت: قیمت گذاری در این تابلو مانند نظام موجود ...

هر کدام از تگ‌های فوق را که مناسب این خبر نمی‌دانید، بازدن x آن را حذف کنید. از همکاری شما سپاسگزاریم.
سرخط اخبار