مردم چقدر از تلفن همراه و ثابت شکایت دارند؟

ایسنا دوشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۴:۴۱
وضعیت شکایت های ثبت شده از هر یک از اپراتورها در حوزه تلفن همراه و ثابت در گزارش سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام شده است.

به گزارش ایسنا، اداره کل حفاظت از حقوق مصرف کنندگان معاونت امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، گزارش ماهانه سامانه ثبت و پاسخگویی به شکایات مشترکان خدمات ارتباطی (سامانه ۱۹۵) تا پایان شهریور ماه سال جاری را منتشر کرده است. در نمودارهای منتشره، رنگ آبی مربوط به تیرماه، رنگ قرمز مربوط به مردادماه و رنگ سبز مربوط به شهریور سال جاری است.
مهم ترین نتایج حاصل از تحلیل داده های استخراج شده حاکی از آن است که تعداد کل شکایت های ثبت شده از شرکت همراه اول در بازه شهریورماه نسبت به مردادماه سال جاری شش درصد کاهش داشته است. بیش ترین شکایت مشترکین از شرکت همراه اول مربوط به عدم آنتن دهی (عدم دسترسی به شبکه پرسرعت 3G و 4G) و پیامک متنی است. از مجموع ۱۴۲۸شکایت ثبت شده در بازه شهریورماه ۸۹۳ مورد (حدود ۶۳ درصد) رسیدگی شده است.
از طرفی تعداد کل شکایت های ثبت شده از شرکت ایرانسل در بازه شهریورماه نسبت به مردادماه سال جاری تغییر محسوسی نداشته است. بیش ترین شکایت مشترکین از شرکت ایرانسل مربوط به خدمات مالکیت و سیم کارت، پیامک متنی و عدم آنتن دهی (عدم دسترسی به شبکه پرسرعت 3G و 4G) است. از مجموع ۸۸۸ شکایت ثبت شده در بازه شهریورماه ۵۸۶ مورد (حدود ۶۶ درصد) رسیدگی شده است.
همچنین تعداد کل شکایت های ثبت شده از شرکت رایتل در بازه شهریورماه نسبت به مردادماه سال جاری، افزایش ۲۹.۵ درصدی داشته است. بیش ترین شکایت مشترکین از شرکت رایتل مربوط به خدمات مالکیت و سیم کارت بوده است. از مجموع ۲۹۴ شکایت ثبت شده در بازه شهریورماه ۲۱۸ مورد (۷۴.۲) رسیدگی شده است.
تعداد کل شکایت های ثبت شده از شرکت مخابرات ایران هم ...

سرخط اخبار