علل عدم موفقیت استارت اپ ها در ایران

دریافت خبر : یکشنبه 01 بهمن 1396 ساعت 15:28

وحید سلیمی✍🏻
در دنیایی که ما در آن زندگی میکنیم هر روز با اتفاقات جالب زیادی متحول میشود . ایده های جدید و خلاقانه برای شرایط در حال تغییر یک موضوع اجتناب ناپذیر است به همین دلیل هر روز شاهد راه اندازی استارت آپ هایی هستیم که سعی دارند شرایط را بهبود بخشیده و روش های نوینی را برای کسب و کار بوجود آورند . در ایران هم شرایط به همین شکل است و البته کمی متفاوت . در ایران به علت شرایط اقتصادی و اجتماعی و همچنین تجربه ی کم در این موضوع اکثر آنها بدون توجه به نیاز بازار هستند و در تحقیقات جهانی نشان داده است ٤٢٪ از عدم موفقیت استارت آپ ها عدم نیاز بازار برای محصول آنها بوده است .
و یکی از بزرگترین مسائل دیگر در عدم موفقیت استارت آپ ها بی توجهی به بودجه بندی آنها می باشد و در نهایت تمام شدن منابع مالی موجب نیمه کار رها شدن آنها و عدم موفقیت آنها میشود .
نکته بعدی در عدم موفقیت استارت آپ ها می توان به نداشتن تیم مناسب اشاره کرد که از عوامل مهم عدم توفیق در آن می باشد همچنین نداشتن مدیریت مناسب و نداشتن خلاقیت و صرفا تقلید از سایر استارت آپ ها یکی از مهمترین دلایل عدم موفقیت می باشد .
استارت آپ های ایران معمولا به این دلیل که ضعف علمی در روش های مدیریتی نوین بسیار به چشم میخورد با مشکلات زیادی رو برو میشود . حتی اگر بتوان یک استارت آپ را راه اندازی کنیم بدون یک مدیریت درست و اصولی نمیتوانیم آنرا در بلند مدت موفق کنیم .

اخبار پیشنهادی:
loading
  •   
  • به اشتراک گذاری :
  • facebook
  •  
  • twitter
  •  
  • کلوب
  •  
  • فیس نما
  •  
  • لینکیداین
  •  
  • googleplus
  •  
  • googleplus
  •  
  • telegram

آخرین اخبار عمومی

آخرین اخبار روزنامه آسیا

اشتراک در خبرنامه تی نیوز

با عضویت در خبرنامه تی نیوز می توانید روزانه خبرهای روز را در ایمیل خود مشاهده کنید

@