اعتمادآنلاین|  مصطفی سالاری، با عنوان این مطلب که تأمین اجتماعی در این شرایط سخت اقتصادی ماهیانه بیش از 12 هزار میلیارد تومان حق بیمه دریافت می کند، اظهار داشت: شفافیت و پاسخگویی در اولویت این سازمان قرار دارد و ما با دریافت حق بیمه تعهداتی در قبال جامعه هدف برعهده می گیریم که باید تعهدات قانونی سازمان را به خوبی ایفا کنیم.
وی افزود: حدود 3 میلیون و 500 هزار بازنشسته و 14 میلیون بیمه شده اصلی تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی قرار دارد که این جامعه و اعضای خانواده آنان که به حدود 45 میلیون نفر می رسند، بایستی با اطمینان خاطر از خدمات تأمین اجتماعی برخوردار باشد و هدف نهایی سازمان تأمین اجتماعی رفع دغدغه و نگرانی نیروی کار است.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، بهبود وضعیت معیشت بازنشستگان را اولین و مهم ترین وظیفه این سازمان برشمرد و گفت: 6,600 میلیارد تومان مستمری ماهیانه ای که سال گذشته به بازنشستگان پرداخت می شد، در سال جاری به بیش از 10 هزار میلیارد تومان رسیده است.
وی ادامه داد: ما تلاش کرده ایم که شرایط زندگی بازنشستگان را ارتقا دهیم و دغدغه بازنشستگان را برطرف کنیم.
سالاری، پرداخت مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد را دومین وظیفه و تعهد قانونی سازمان تأمین اجتماعی برشمرد و افزود: تأخیر حدود 18 ماهه پرداخت مطالبات مراکز درمانی را جبران کردیم و امروز بدون هیچ تأخیری پرداخت ها مطابق با روال قانونی درحال انجام است.
وی، شفافیت و تسهیل خدمت رسانی را از مسائل بسیار مهم در سازمان تأمین اجتماعی برشمرد و گفت: حدود 2000 بخشنامه را با مشارکت فعال نمایندگان شرکای اجتماعی تنقیح کردیم و در نهایت با تکمیل این فرآیند 60 بخشنامه تنقیحی جایگزین 2000 بخشنامه قبلی می شود.
منبع: مهر

هر کدام از تگ‌های فوق را که مناسب این خبر نمی‌دانید، بازدن x آن را حذف کنید. از همکاری شما سپاسگزاریم.
سرخط اخبار