مشکل بلیط برگشت زائران اربعین حل شد

برترینها پنج شنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۱۷
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران با اشاره به نظارت و بازرسی از ۲۱ شرکت و آژانس هوایی گفت: تنها مشکل موجود در بررسی ها و نظارت های انجام شده آن بود که برای بازگشت زائران، بلیط وجود نداشته است.

خبرگزاری تسنیم : یدالله صادقی با اشاره به تشدید نظارت و بازرسی ها از شرکت های هواپیمایی همزمان با اوج گیری سفرهای اربعین حسینی اظهار کرد: در روزهای اخیر ۲۱ شرکت و آژانس هواپیمایی مورد نظارت و ارزیابی قرار گرفته اند و خوشبختانه با پیگیری سازمان هواپیمایی مشکلی در خصوص گرانفروشی و عدم رعایت نرخ های مصوب وجود نداشت.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران ادامه داد: تنها مشکل موجود در بررسی ها و نظارت های انجام شده آن بود که برای بازگشت زائران، بلیط وجود نداشته است.
وی خاطرنشان کرد: ظاهرا بازه زمانی در نظر گرفته شده برای عملیات اربعین تنها ۳ روز بوده و از همین رو در مکاتبه با سازمان هواپیمایی کشوری از آن ها درخواست کردیم که یا زمان ۳ روزه در نظر گرفته شده را افزایش دهند و یا تعداد پروازها را بیشتر کنند.

هر کدام از تگ‌های فوق را که مناسب این خبر نمی‌دانید، بازدن x آن را حذف کنید. از همکاری شما سپاسگزاریم.
سرخط اخبار