مدیر کل تجزیه و مبادلات شرکت ملی پست گفت: شرکت پست با وجود دریافت و ارسال بالاترین ترافیک مرسولات پستی تاریخ خود در دوران کرونا، از ایمنی و سلامت کارکنان و مشتریان غافل نبوده است.

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از شرکت ملی پست، حمیدرضا آقاجانی مدیر کل تجزیه و مبادلات شرکت ملی پست، با اشاره به حجم بالای ارسال مراسلات گفت: عملکرد شبانه روزی کارکنان اداره کل تجزیه و مبادلات در زمان شیوع کرونا، همسو با اهداف استراتژیک شبکه پستی قابل تقدیر است.
وی با تاکید بر اینکه همراه با سهولت دسترسی آسان و سریع همگانی به اینترنت و فناوری های نوین، کسب و کار در بستر فضای مجازی نیز گسترش چشمگیری داشته است، تصریح کرد: در این شرایط، پست در سراسر دنیا به ویژه در ایران به عنوان بستری ارتباطی بسیار کارآمد، میان مشتریان و ارائه دهندگان خدمات و کالاها، دستخوش تحولاتی بنیادین شد.
به گفته آقاجانی، در ماه های اخیر و همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشور و افزایش سطح آگاهی از خطرات ابتلا به این بیماری، گرایش مردم به خریدهای الکترونیکی بیشتر شد. به طوری که خریدهای اینترنتی بیش از پیش مورد استقبال عمومی قرار گرفت و تعداد زیادی از مردم با مراجعه به سایت ها و پایگاه های فروش خدمات و کالا، نیازمندی ها و مایحتاج خود را از فضای مجازی تهیه می کنند.
وی خاطرنشان کرد: اداره کل تجزیه و مبادلات پستی در جایگاه مهمترین و بزرگترین مرکز مبادله پستی کشور، با درک عمیق از همه گیری ویروس کرونا و با وجود تقارن موج اول شیوع این بیماری با تعطیلات نوروز، همه ظرفیت خود را برای خدمت رسانی شبانه روزی و بی وقفه به مردم به کار گرفت.
مدیر کل تجزیه و مبادلات شرکت ملی پست افزود: کارکنان این حوزه برای انجام ماموریت و رسالت اصلی شبکه که حمل و نقل و تحویل مرسولات و تحقق شعار اصلی پست یعنی «سرعت، دقت، امنیت» با وجود همه محدودیت های موجود و افزایش ...

سرخط اخبار