زاهدان - در پی انتشار «گلایه مددجویان بهزیستی از بانک رفاه زابل/ مستمری که واریز نمی شود» جوابیه ای صادر شد که در زیر به همراه پاسخ خبرگزاری مهر می خوانید.

به گزارش خبرنگار مهر ، جوابیه مدیریت شعب بانک رفاه کارگران سیستان و بلوچستان در پاسخ به گزارش درج شده در خبرگزاری مهر با عنوان «گلایه مددجویان بهزیستی از بانک رفاه زابل / مستمری که واریز نمی شود» به شرح ذیل است:
با سلام و احترام؛ با عنایت به درج خبر «گلایه مددجویان بهزیستی از بانک رفاه زابل / مستمری که واریز نمی شود» و انعکاس گلایه برخی از مددجویان محترم سازمان بهزیستی از شعب بانک رفاه کارگران شهرستان زابل مبنی بر «افتتاح حساب با مبلغ حداکثر ۵۰۰ هزار تومان» و «قفل حساب» به استحضار مردم شریف استان می رساند:
میزبانی از جامعه بزرگ مستمری بگیران و مقرری بگیران سازمان تأمین اجتماعی و همچنین مددجویان سازمان بهزیستی کشور را دارد. که میزبانی از ۴۰ هزار تن از مستمری بگیران و مقرری بگیران محترم اداره کل تأمین اجتماعی و بیش از ۶۰ هزار تن از مددجویان معزز بهزیستی در استان سیستان و بلوچستان بر عهده همکاران مدیریت شعب استان در ۲۷ شعبه می باشد.
لازم به ذکر است: خدمات ارائه شده به مشتریان بانک، خاصه مددجویان گرامی سازمان بهزیستی در استان، علاوه بر افتتاح حساب و ارائه خدمات نوین بانکداری الکترونیکی شامل پرداخت تسهیلات بر اساس توافق های فی مابین بانک رفاه کارگران و سازمان بهزیستی می باشد.
ذکر این نکته نیز لازم است که: از بودجه تسهیلات قرض الحسنه تخصیصی به مددجویان محترم سازمان بهزیستی در استان طی سال جاری (۱۳۹۹) و با گذشت ۸ ماه از ابتدای سال و علی رغم مکاتبات صورت گرفته با مدیریت استان این سازمان، تا کنون هیچیک از افراد تحت پوشش بهزیستی استان سیستان و بلوچستان به مدیریت شعب بانک رفاه کارگران استان معرفی نشده اند.
در بحث افتتاح ...

هر کدام از تگ‌های فوق را که مناسب این خبر نمی‌دانید، بازدن x آن را حذف کنید. از همکاری شما سپاسگزاریم.
سرخط اخبار