بررسی نحوه ی پاسخگویی و نوع خدمات رسانی مرکز ۲۰۲۰ مخابرات البرز

سیتنا چهارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۱۳
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، گفت: برای بررسی وضعیت مخابرات، شیوه ارائه خدمات و روند پیشرفت برنامه ها با جمعی از مدیران شرکت به مخابرات البرز رفتم.

به گزارش سیتنا، مهندس سیدمجید صدری در اینستاگرامش نوشت:
امروز برای بررسی وضعیت مخابرات، شیوه ارائه خدمات و روند پیشرفت برنامه ها با جمعی از مدیران شرکت به مخابرات البرز رفتم.
در این دیدار جلسات مختلفی با مجموعه مخابرات منطقه داشتیم که طی آن منطقه البرز و معاونت راهبرد گزارشی از عملکرد یک سال اخیر خود ارائه دادند.
طی بازدید امروز نظر به اهمیت پاسخگویی به مشتریان، بازدیدی هم از مرکز ۲۰۲۰ منطقه البرز داشتم و با گفت و گو با مشتریان نظر ایشان را درباره نحوه پاسخگویی و نوع خدمات رسانی این بخش به آنان جویا شدم و راهکارهایی نیز برای بهبود ارائه خدمات ارائه دادم.
برنامه بعدی ما در این سفر برگزاری جلسه پرسش و پاسخ در ارتباط با وضعیت منطقه، مشتریان و کارکنان بود که در کنار مدیران عامل شرکت خدمات اول و شرکت شسکام پاسخگوی عزیزان بودیم و راهکارها و انتظارات مدیران در کنار پیشنهادات همکاران عزیز مطرح شد.
با توجه به موقعیت جغرافیایی البرز و نزدیکی آن به پایتخت و پوشش جمعیتی بالا، این منطقه از لحاظ صنعتی و راهبردی اهمیت زیادی دارد و از سویی بخاطر ظرفیت بالای آن در توسعه ارتباطات، از مدیران و کارکنان منطقه انتظار دارم تمام تلاش خود را در کسب بهترین رتبه در شاخص های توسعه شبکه و مشتری مداری بکار گیرند.
امیدوارم با تعاملی دوجانبه و در کمترین زمان به بهبود شرایط و نتایج بهتر برسیم. ان شاءلله

سرخط اخبار