معاون فروش سایپا گفت: پرسش ها و درخواست های مشتریان تا اطلاع ثانوی صرفاً به صورت تلفنی و اینترنتی پاسخ داده می شود و امکان مراجعه حضوری به معاونت فروش سایپا وجود ندارد.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر به نقل از سایپا، حسین کاظمی، معاون فروش و بازاریابی گروه خودروسازی سایپا گفت: در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با شیوع کرونا و نیز حفظ سلامت مشتریان محترم، پرسش ها و درخواست های مشتریان تا اطلاع ثانوی صرفاً به صورت تلفنی و اینترنتی پاسخ داده می شود و امکان مراجعه حضوری به معاونت فروش سایپا وجود ندارد.
وی با بیان اینکه در اسفندماه گذشته و پس از شیوع ویروس کرونا در کشور، ارائه خدمات غیرحضوری به مشتریان گروه خودروسازی سایپا روی بسترهای اینترنتی گسترش پیدا کرد، افزود: هدف از این اقدام، کاهش مراجعه هموطنان به سازمان فروش و نمایندگی های مجاز سایپا بود اما با توجه به مصوبات ستاد ملی مقابله با شیوع کرونا پس از پایان تعطیلات نوروزی تمامی پرسش ها و درخواست های مشتریان سایپا فقط به صورت اینترنتی و تلفنی پاسخ داده خواهد شد و پاسخگویی حضوری تا اطلاع ثانوی انجام نمی شود.
کاظمی ادامه داد: گروه خودروسازی سایپا با هدف کاهش ترددهای بی رویه شهری و جلوگیری ازشیوع بیشتر بیماری کرونا ، خدمات غیرحضوری خود را روی بسترهای اینترنتی گسترش داده تا مشتریان در سراسر کشور بتوانند از آن بهره مند شوند.
به گفته وی مشتریان سایپا می توانند تمامی درخواست های خدمات مربوط به فرآیندهای فروش و تحویل خودروی خود را در سایت اینترنتی سایپا به نشانی www.saipacorp.com ثبت و پیگیری کنند.
همچنین مشتریان می توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی یادشده، ضمن دانلود و نصب نرم افزار موبایلی (اپلیکیشن) سایپا، درخواست های خدمات فروش خود را ثبت و از همین طریق پیگیری کنند.
مرکز امور مشتریان گروه سایپا نیز ساعات کار خود را افزایش ...

هر کدام از تگ‌های فوق را که مناسب این خبر نمی‌دانید، بازدن x آن را حذف کنید. از همکاری شما سپاسگزاریم.
سرخط اخبار