با اینکه بازی های باشگاهی تعطیل است و مدیران باشگاه ها به امور داخلی خود می پردازند، اما از داخل باشگاه پرسپولیس، خبر های جذابی به گوش می رسد. خبر هایی که می تواند خاطرات خاص و ویژه هواداران را بار دیگر تداعی کند.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز ، این روز ها کمیته روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در حال بررسی و مطالعه طرحی جذاب است تا یک سورپرایز ویژه برای هواداران داشته باشد. سورپرایزی که می توان حدس زد چیزی شبیه کشاندن یکی از تیم های بزرگ دنیا به تهران باشد؛ شبیه همان اتفاقی که برای تیم بایرن مونیخ یا میلان رخ داد و این تیم ها به ایران آمدند.
در سال ۱۳۸۴ که اتفاقاً محمدحسن انصاری فرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بود، حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه به خاطر رابطه دوستانه ای که با محمودرضا فاضلی ایجنت ایرانی ستاره های مطرح جهان داشت، موفق شد زمینه حضور بایرن مونیخ در ایران را فراهم کند. بایرن با رقم ۳۰۰ هزار یورو (حدود ۴۰۰ میلیون تومان در آن زمان) به ایران آمد که برای اولین بار در کشور، بابت این بازی، یک باشگاه توانست از صدا و سیما حق پخش بگیرد. هماهنگی برای تهیه بروشور تبلیغاتی، تجلیل از علی دایی و کریم باقری، خداحافظی احمدرضا عابدزاده و... توسط قدوسی انجام شد هرچند خودش به علت عدم دسترسی به بلیت VIP از جایگاه استقلالی ها این بازی را به تماشا نشست. همان دیدار برای پرسپولیس ۳۵۰ میلیون تومان درآمدزایی به همراه داشت که بخشی از آن توسط تبلیغات محیطی و بخشی دیگر با حق پخش و در نهایت بلیت فروشی تأمین شد. اگر زمان بیشتری برای پرسپولیس وجود داشت و در آن روز، برف سنگین نمی بارید، هم ورزشگاه پر می شد و هم باشگاه با سود دو برابری، بازی را مدیریت می کرد.
بازی با میلان هم برای پرسپولیسی ها فراموش نشدنی است. البته در سطح پیشکسوتان دو باشگاه برگزار شد، اما حضور پائولو مالدینی، ماسارو، گتوزو، باره سی، داریو شیمچ و... در تهران جذابیت های منحصر به فردی ...

هر کدام از تگ‌های فوق را که مناسب این خبر نمی‌دانید، بازدن x آن را حذف کنید. از همکاری شما سپاسگزاریم.
سرخط اخبار