استراتژی اسنپ تریپ برای مقرون به صرفه کردن سفر به مشهد

دریافت خبر : سه‌شنبه 26 تیر 1397 ساعت 18:20
استراتژی اسنپ تریپ برای مقرون به صرفه کردن سفر به مشهد

گردهمایی صمیمانه اسنپ تریپ با فعالان صنعت گردشگری مشهد عصر روز گذشته 25تیرماه 1397 با محوریت همفکری برای مقرون به صرفه کردن سفر به شهر مقدس مشهد برای تمام ایرانیان برگزار شد. این گردهمایی با حضور مسئولان شهر، نمایندگان مجلس و فعالان گردشگری چون سید امیرحسین قاضی زاده عضو هیئت رئیسه مجلس و نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی ، پروانه مافی عضو هیات رئیسه کمیسیون شوراهای مجلس، حیدر خوش نیت، سرپرست معاونت استانداری خراسان رضوی و فرماندار مشهد، ابوالفضل مکرمی فر، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خراسان رضوی، مهدی فروزان مدیر امور رفاهی زائران استان خراسان رضوی، مسعود منتجبی فر، معاونت سابق گردشگری استان خراسان رضوی و مشاور عالی جامعه هتلداران کل کشور، فرید جواهرزاده، مشاور و رییس حوزه مدیرکل سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خراسان و البته مدیران ارشد استارتاپ های اسنپ و اسنپ تریپ برگزار شد. در این گردهمایی دستاوردها و خدمات این مجموعه ها در راستای توسعه رزرو آنلاین هتل و کمک به گردشگری کشور با محوریت افزایش سفرهای داخلی تشریح و بررسی شدند.
در ابتدای این نشست، ژوبین علاقبند نایب رییس هیات مدیره اسنپ درباره گروه اینترنتی ایران و شرکت های زیرمجموعه این هلدینگ توضیحاتی را ارائه کرد:« گروه اینترنتی ایران دارای ۶ شرکت جداگانه و مشخص است. اسنپ که با ۷۰۰ هزار راننده دارد و ۸۵ درصد از سیستم حمل و نقل اینترنتی را بر دوش می کشد. اسنپ باکس، اسنپ تریب، اسنپ فود، بامیلو و هیت. حدود 15 میلیون نفر از سامانه اسنپ استفاده می کنند و هشت هزار فروشگاه نیز با بامیلو در حال همکاری هستند.»
در ادامه این نشست امیرعلی ...

اخبار پیشنهادی:
loading
  •   
  • به اشتراک گذاری :
  • facebook
  •  
  • twitter
  •  
  • کلوب
  •  
  • فیس نما
  •  
  • لینکیداین
  •  
  • googleplus
  •  
  • googleplus
  •  
  • telegram
اشتراک در خبرنامه تی نیوز

با عضویت در خبرنامه تی نیوز می توانید روزانه خبرهای روز را در ایمیل خود مشاهده کنید

@