سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی سامانه ای را برای ثبت شکایات کاربران از عدم تطبیق سرعت اینترنت فروخته شده و دریافتی، حجم اینترنت خریداری شده و دریافتی و... راه اندازی کرد.

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی سامانه ای به آدرس https://195.cra.ir را برای ثبت شکایات مردمی از خدمات اینترنت اپراتورها راه اندازی کرده است. کاربران می توانند موضوعاتی مانند عدم رعایت تعرفه ی سرویس، مغایرت در محاسبه ی حجم ترافیک، عدم رعایت ترافیک داخل و بین الملل محتوای داخلی، عدم اعمال تعرفه ی ترجیحی پیام رسان های داخلی، محاسبه ی هزینه ی اینترنت به صورت عادی باوجود فعال سازی بسته و... را در این سامانه گزارش دهند.
سامانه ی ثبت و پاسخگویی به شکایات ۱۹۵ با هدف افزایش رضایت کاربران و رسیدگی به شکایت های مردمی در حوزه های مختلف ارتباطات و فناوری ازجمله اینترنت، تلفن ثابت، تلفن همراه، خدمات پستی، تشعشعات، دفاتر پیشخوان و خدمات ارزش افزوده راه اندازی شده است. می توان با مراجعه به سامانه، شکایات را پیگیری کرده و همچنین شکایات سایر کاربران را به تفکیک محل، مشاهده کرد.
پیمان قره داغی ، مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف کننده ی سازمان رگولاتوری چند روز پیش اعلام کرده بود میزان شکایات از خدمات اینترنتی ۱۳۳ درصد افزایش پیدا کرده است . او همچنین از افزایش ظرفیت فنی سامانه ی ۱۹۵ و تغییراتی در فرایند ثبت و رسیدگی به شکایات به منظور پاسخ گویی سریع به کاربران خبر داده بود. کاربران همچنین می توانند شکایات خود را به صورت شبانه روزی با تماس به شماره ی ۱۹۵ مطرح کنند یا شکایت از پیامک های انبوه مزاحم و تبلیغاتی را به سرشماره ی رایگان ۱۹۵ پیامک کنند.
محمدجواد آذری جهرمی ، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز چند روز پیش در پاسخ به کاربری که از تمام شدن حجم بین الملل خود با استفاده از پیام رسان داخلی شکایت کرده بود گفت تیمی را مأمور ارزیابی ...

هر کدام از تگ‌های فوق را که مناسب این خبر نمی‌دانید، بازدن x آن را حذف کنید. از همکاری شما سپاسگزاریم.
عناوین مهم خبری