اتاق بازرگانی و صنایع ایران و آلمان اعلام کرد که شش استارتاپ ایرانی را برای شرکت در «DIGITAL Start.up! Germany Tour 2020» معرفی می کند. در مرحله اول، استارتاپ ها در سه حوزه ی «اینشورتک»، «لجستیک» و «شهر هوشمند» باید با ثبت درخواست خود، در رویداد پیچ اتاق ایران و آلمان شرکت کنند و سپس با حضور داورانی، از هر حوزه دو استارتاپ انتخاب می شود تا نهایتا در تور Start.UP! Germany شش نماینده از ایران وجود داشته باشد.
«اوژن بهادری»، مشاور بازرگانی و استارتاپ در اتاق ایران و آلمان، در گفتگو با دیجیاتو اعلام می کند که امسال تور Start.UP! Germany به دلیل بحران کرونا، استثنائا به شکل آنلاین برگزار می شود. او همچنین می گوید این تور برای استارتاپ هایی طراحی شده که مایل به فعالیت در بازار آلمان هستند یا می خواهند شریک تجاری آلمانی داشته باشند و از این جهت، یک موقعیت ارزشمند برای کسب وکارهای ایرانی است: «رویداد امسال به صورت آنلاین و طی چهار روز برگزار می شود و این بهترین فرصت برای استارتاپ های ایرانی است تا با اکوسیستم اقتصادی آلمان در قلب این کشور آشنا شوند.»
مرحله اول، دعوت اتاق ایران و آلمان از استارتاپ ها برای شرکت در این رویداد است و بعد از جمع آوری و جمع بندی درخواست ها، یک رویداد Pitch از سوی اتاق برگزار می شود تا تیم ها خود را معرفی کنند. سپس توسط تیم داوران، از هر بخش دو تیم انتخاب می شوند تا در مجموع شش نماینده از ایران در رویداد Start.UP! Germany حضور داشته باشند.
اما برای حضور در این رویداد، استارتاپ های ایرانی باید چه شرایطی داشته باشند؟ نماینده اتاق ایران و آلمان در پاسخ به دیجیاتو می گوید که عمر کمتر از ۱۰ سال، عبور از ...

هر کدام از تگ‌های فوق را که مناسب این خبر نمی‌دانید، بازدن x آن را حذف کنید. از همکاری شما سپاسگزاریم.
سرخط اخبار