حضور اسلامی در وزارت راه وشهرسازی نقطه قوت برای عملیاتی کردن پروژه مترو تهران به مازندران و سایر پروژه های حوزه راه و شهرسازی برای مازندران تلقی می شد اما به صورت کلی اجرای اتصال مترو تهران یک سال است که روی ریل فراموشی قرار گرفته است و اصلا هیچ حرف و حدیثی در این ارتباط رد و بدل نمی شود.

خبرگزاری فارس مازندران سرویس اقتصادی| دوران مدیریت محمد اسلامی استاندار سابق مازندران و وزیر فعلی راه و شهرسازی را دوران وعده ها باید ذکر کرد.
وی اگرچه ارتباط بسیار مناسبی با افکار عمومی پیدا کرده بود اما بنا به هر دلایلی نتوانست وعده های که در مازندران داده را عملیاتی کند و پروژه های متعدد بر زمین مانده از خودش باقی گذاشت و راهی وزارت راه و شهرسازی شده است.
مازندران برای محمد اسلامی استاندار سابق مازندران سکوی پرش بوده و از فرصت حضور در استان برای کسب رای اعتماد مجمع نمایندگان استفاده کرده و بدون تحقق وعده های عملیاتی شده عطای مازندران را به ارتقا در وزارت راه و شهرسازی بخشیده است.
اسلامی زمانی که بسیاری از مردم مازندران به ویژه مرکز استان نسبت به احداث سد فینسک ابراز نگرانی کرده بودند برای تقویت پایه های مدیریتی خویش بحث سدسازی را هیاهوی فضای مجازی خواند و به کلی این مسئله را رده کرده بود.
اسلامی در مدت حضور خویش در استان نتوانست تنها گام اساسی بر توسعه مازندران بردارد و در مدت حضورش وعده روی وعده تلمبار کرد.
یکی از وعده های فراموش شده محمد اسلامی در مازندران طرح اتصال مترو تهران به مازندران است، قول پیگیری برای اجرای این پروژه را وی زمانی که استاندار مازندران بوده، مطرح کرده است.
وی برای جلب اعتماد افکار عمومی حتی رایزنی های اولیه را با مسؤولان شهرداری تهران انجام داده و حسابی افکار عمومی را مشغول این جریان کرده است.
حضور اسلامی در وزارت راه وشهرسازی نقطه قوت برای عملیاتی کردن این پروژه و سایر پروژه های حوزه راه و شهرسازی برای مازندران تلقی می شد اما به صورت کلی اجرای اتصال مترو تهران یک سال روی ریل فراموشی قرار ...

هر کدام از تگ‌های فوق را که مناسب این خبر نمی‌دانید، بازدن x آن را حذف کنید. از همکاری شما سپاسگزاریم.
سرخط اخبار