چربی شکم از سخت ترین چربی های بدن است که از بین بردن آن به تمرین و رژیم همیشگی نیازمند است.

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:
با درک قدرت سبزیجات برای تقویت احساس سیری و جلوگیری از گرسنگی، یکی از رموز کلیدی  کاهش وزن  و احساس بهتر روزانه را کشف خواهید کرد.
طی ماه های اخیر ممکن است ترکیبی از قرنطینه خانگی و مصرف خوراکی های پرکالری موجب افزایش وزن و اندازه دور کمر شما شده و اکنون، تصمیم گرفته باشید تا وزن اضافه خود و به ویژه  چربی شکم  را کاهش دهید.
ایلانا مولشتاین متخصص تغذیه، توصیه هایی در این زمینه داشته است که می توانید آنها را مد نظر قرار دهید. این متخصص تغذیه تجربه کاهش 100 پوند (45 کیلوگرم) از وزن خود را داشته و به بیش از 200 هزار نفر برای کاهش وزن و بهره مندی از بدنی سالم تر و قوی تر کمک کرده است. در ادامه چند نکته برای بهره مندی از شکمی صاف که ایلانا مولشتاین به آنها اشاره داشته است، ارائه شده اند.
پس از بیدار شدن از خواب آب بنوشید
پس از بیدار شدن از خواب، دو لیوان آب بنوشید. پس از هفت یا هشت ساعت خواب شبانه، بدن شما به آب نیاز دارد. همچنین، نوشیدن دو لیوان آب پس از بیدار شدن از خواب اقدامی ساده است. آب به احساس پری کمک می کند، از این رو، می توانید انتخاب های غذایی بهتری در طول روز داشته باشید، به جای این که گرسنگی بر آنچه می خورید، تاثیرگذار باشد. پیش از هر وعده غذایی خود نیز می توانید یک یا دو لیوان آب بنوشید. مطالعات کاهش وزن و چربی و همچنین اشتها را در افرادی که پیش از صبحانه، ناهار، و شام آب می نوشند، نشان داده اند.
همانند یک منتقد غذا رفتار کنید
برخی از منتقدان غذا به رغم شغل خود که شامل مصرف غذاهای مختلف می شود، اندام لاغری دارند. آنها غذاها را می چشند. منتقدان غذا به طور معمول کل یک وعده ...

هر کدام از تگ‌های فوق را که مناسب این خبر نمی‌دانید، بازدن x آن را حذف کنید. از همکاری شما سپاسگزاریم.
سرخط اخبار