سهم جوانان انقلابی از آنتن به اندازه انتظارات رهبری نبوده است

دریافت خبر : چهار‌شنبه 23 خرداد 1397 ساعت 18:50
سهم جوانان انقلابی از آنتن به اندازه انتظارات رهبری نبوده است

مأموریت رسانه ملی تأثیرگذاری بر سبک زندگی فرهنگی و اجتماعی مردم است اما محدودیت های مالی سنگین، اجرای کارهای تبلیغی را پررنگ تر می کند؛ از دولت انتظار داریم رسانه ملی را دریابد تا کمتر دست نیاز به سوی حمایتگرها و اسپانسرها، دراز کند.
به گزارش گروه رسانه های دیگر آنا، هم اکنون اسپانسرهایی در شبکه های مختلف تلویزیونی حضور دارند که نه تنها هزینه برخی از برنامه ها را تامین می کنند بلکه به شکل عملی در جهت ایجاد درآمد برای شبکه های مختلف تلویزیونی حرکت می کنند، حتی برنامه های پربیننده به تناوب تنوع و استفاده از بخش های پرهزینه، بیشتر گرایش به اسپانسرهای خاص دارند. به گونه ای که اسپانسر در موضوع، شیوه اجرای برنامه و حتی بعضاً مشاهده شده میهمانان و مجریان را هم به تناوب سلیقه و علاقه شخصی شان، تغییر می دهند. اتفاقاً به ظنّ بسیاری از تهیه کنندگان و مجریان، جنگ های امسال ماه مبارک رمضان تکرار در دعوت میهمان و یا محتواهای کلیشه ای منوط به نظر اسپانسرها بوده است. یا گلایه مندی گروهی از نخبگان و صاحب نظران نسبت به عدم حضور چهره های نخبه، بسیجی و کارآفرین در برنامه های پربیننده، باز پای اسپانسرها را به میدان آورد. همچنین انتقاد به برخی از انتصابات و کارهایی که قرار است در دوران جدید معاونت صدا و رادیو انجام شود همه این ها باعث شد تا با حمید شاه آبادی معاون صدای جمهوری اسلامی ایران گفت وگویی کوتاه داشته باشیم که مشروح این گپ و گفت پیش روی شماست.
حمید شاه آبادی در پاسخ به این سوال که گروهی از نخبگان و صاحب نظران اعتقاد دارند که اگر چهره های نخبه، بسیجی و یا کارآفرین به برنامه های تلویزیونی و رادیویی دعوت نمی شوند به خاطر اسپانسرهاست و ...

اخبار پیشنهادی:
loading
  •   
  • به اشتراک گذاری :
  • facebook
  •  
  • twitter
  •  
  • کلوب
  •  
  • فیس نما
  •  
  • لینکیداین
  •  
  • googleplus
  •  
  • googleplus
  •  
  • telegram

آخرین اخبار عمومی

آخرین اخبار خبرگزاری آنا

اشتراک در خبرنامه تی نیوز

با عضویت در خبرنامه تی نیوز می توانید روزانه خبرهای روز را در ایمیل خود مشاهده کنید

@