دلیل شلوغی کارگزاری های تامین اجتماعی مشخص شد/ غیرحضوری شدن کدام خدمات بیمه ای مراجعه به تامین اجتماعی را کاهش داد؟

لوگوی باشگاه خبرنگاران باشگاه خبرنگاران . دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۹ - ساعت ۸:۱۲
رئیس مرکز فناوری سازمان تامین اجتماعی درباره شلوغی کارگزاری های تامین اجتماعی، توضیحاتی داد.

علی اکبر ربیع زاده رئیس مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات سازمان تامین اجتماعی در گفت وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان ، درباره آخرین وضعیت اجرای طرح ۳۰۷۰، اظهار کرد: مطابق برنامه ریزی هایی که انجام شده بود و وعده هایی که مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی داده بود قرار شد با اجرای طرح ۳۰۷۰ ، ۳۰ خدمت تامین اجتماعی به صورت غیر حضوری شده تا ۷۰ میلیون مراجعه به کارگزاری ها را در سال کاهش دهد.
وی با اشاره به اینکه طبق این برنامه ریزی ها ۲۱ سرویس به طور کامل به صورت غیرحضوری راه اندازی شده است، گفت: طی هفته اخیر در غیر حضوری کردن سایر سرویس ها کمی تأخیر داشته ایم چرا که می خواستیم اشکالات سرویس هایی که تا این لحظه غیر حضوری شده اند را بازبینی و رفع کنیم.
ربیع زاده با بیان اینکه در طرح ۳۰۷۰ هنوز ۹ سرویس باقی مانده که باید به صورت غیر حضوری نشده است، افزود: تقریباً از بین این ۹ سرویس ۷ سرویس به صورت غیرحضوری راه اندازی شده و منتظر تاییدیه های نهایی برای رونمایی است و تا اواسط بهمن ۲ سرویس دیگر نیز راه اندازی می شود.
چرایی مراجعه حضوری بیمه شدگان به کارگزاری ها برای دریافت خدمت
رئیس مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات سازمان تامین اجتماعی در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه چرا سرویس های راه اندازی شده کند و دارای اشکال است که باعث مراجعه حضوری افراد به کارگزاری ها می شود؟ گفت: قبول داریم که سرویس های راه اندازی شده کندی دارد، اما تمام مشکلات به صورت یکطرفه و از سوی سازمان تامین اجتماعی حل نمی شود به عنوان مثال در سرویس پرداخت هدیه ازدواج به صورت غیرحضوری ما نیاز به اطلاعات آنلاین از ...

هر کدام از تگ‌های فوق را که مناسب این خبر نمی‌دانید، بازدن x آن را حذف کنید. از همکاری شما سپاسگزاریم.
سرخط اخبار