تهران- ایرنا- شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ اعلام کرد: مشترکان صنعت برق نیازی به خروج از منزل برای دریافت خدمات برقی ندارند و ارائه خدمت به صورت غیرحضوری انجام می شود.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، شهروندان تهرانی برای ارائه مدارک قانونی مورد نیاز برای ثبت و پیشبرد خدمات درخواستی خود در بخش برق، نیازی به مراجعه به هیچ یک از مناطق برق ندارند.
"مسعود عزیزی" معاون فروش و خدمات مشترکان این شرکت در این باره گفت: با برنامه ریزی های انجام شده و تلاش های گسترده با هدف توسعه خدمات الکترونیکی، حتی ارائه مدارک نیز از این پس به صورت صد درصد غیرحضوری خواهد بود و مشترکان و شهروندان تهرانی برای ارائه مستندات قانونی مورد نیاز درخواست های خود، نیاز به خروج از منزل یا محل کار و مراجعه به اداره های برق، ندارند.
وی افزود: شهروندان تهرانی می توانند با نصب نرم افزار "برق من" که توسط شرکت توانیر و برای ارایه خدمات به مشترکان برق در کل کشور طراحی شده، همه خدمت مورد نیاز خود را به صورت غیرحضوری دریافت کرده و از امکانات متنوع آن بهره مند شوند.
عزیزی ادامه داد: شهروندان تهرانی در هنگام ثبت درخواست و برای ارائه مدارک، کافی است با مطالعه راهنمای مربوطه که در وب سایت این شرکت درج شده، اقدام به تهیه تصویر مدارک قانونی مورد نیاز اعم از کارت ملی، سند، جواز و غیره مطابق با نوع درخواست کرده و این تصاویر را در طی مراحل ثبت درخواست و در قسمت مربوطه بارگذاری کنند.
معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ خاطرنشان کرد: در صورت هرگونه نقص در مدارک، موضوع به صورت تلفنی توسط کارشناسان این شرکت به متقاضی، اطلاع رسانی شده و امکان اصلاح و ارسال مجدد مدارک در مراحل بعدی وجود دارد.
وی همچنین از بسیج همگانی نیروهای این شرکت برای ارائه خدماتی شایسته و کم نظیر به هموطنان به ویژه با ...

هر کدام از تگ‌های فوق را که مناسب این خبر نمی‌دانید، بازدن x آن را حذف کنید. از همکاری شما سپاسگزاریم.
سرخط اخبار