چند اصل برای گرم نگه داشتن بدن ورزشکاران در فصل سرما

دریافت خبر : شنبه 30 دی 1396 ساعت 17:5

چند اصل برای گرم نگه داشتن بدن ورزشکاران در فصل سرما

سلامت نیوز : بسیاری از افراد در فصول سرد علاقه به ورزش کردن در فضای باز دارند. تغییرات آب و هوایی می توانند به افزایش قدرت سیستم ایمنی بدن کمک کند و همین ورزش کردن در سرما باعث کالری سوزی بیشتر می شود. راه هایی برای گرم نگه داشتن بدن به هنگام ورزش کردن در سرما وجود دارد.
به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا از Fox news، ورزش کردن در هوای سرد باعث افزایش ضربان قلب و کالری سوزی بیشتر می شود. با این حال افرادی که ورزش کردن در سرما را انتخاب می کنند باید برخی قوانین را رعایت کنند تا بدن گرم بماند.
بهتر است در فصل سرماه در طول روز ورزش کنید. این کار باعث می شود که بدن گرم تر بماند و ویتامین D در بدن ذخیره شود.
سعی کنید از لباس هایی که عرق را خارج می کنند استفاده کنید تا لباس ها خیس نشود. بهتر است یک لباس سبک تر زیر کاپشن خود بپوشید تا گرما بیشتر در بدن شما باشد.
قبل از شروع ورزش بدن را گرم کنید و ورزش را آهسته آغاز کنید. بعد از ورزش بدن را سرد کنید.
به طور کلی گرم نگه داشتن عضلات در فصل سرما کار آسانی نیست اما باید برای ورزش کردن عضلات گرم نگه داشته شوند تا آسیب پذیری آن ها کمتر شود.

اخبار پیشنهادی:
  •   
  • به اشتراک گذاری :
  • facebook
  •  
  • twitter
  •  
  • کلوب
  •  
  • فیس نما
  •  
  • لینکیداین
  •  
  • googleplus
  •  
  • googleplus
  •  
  • telegram
اشتراک در خبرنامه تی نیوز

با عضویت در خبرنامه تی نیوز می توانید روزانه خبرهای روز را در ایمیل خود مشاهده کنید

@

آخرین اخبار عمومیبستن

مشاهده همه اخباراخبار عمومی ←

آخرین اخبار سلامت نیوز بستن

مشاهده همه اخباراخبار سلامت نیوز←