۲ روش برای سرخ کردن بادمجان رژیمی خوشمزه با روغن کم

دریافت خبر : دوشنبه 25 تیر 1397 ساعت 7:14
با این روشها نیازی به روغن اضافه نخواهید داشت. تنها یکی دو قاشق روغن کافی است. امتحان کنید ...

روش اول:
ابتدا در یک قابلمه آب ریخته و اجازه دهید تا به جوش بیاید. سپس کمی روغن و نمک به آن اضافه کنید (مثل ماکارونی)
سپس بامجان ها را داخل اب جوش بریزید و بعد از پنج دقیقه آبکش نمایید.
سپس بادمجان ها را سرخ کنید.
روش دوم:
بادمجان را پوست گرفته و برش بزنید. سپس در ماهیتابه چیده و کمی نمک روی آن ها بپاشید و حدود نصف استکان آب به آن اضافه کنید.
توجه: در صورتی که بادمجون هاتون رو نازک برش دادید مقدار آب کمتری بریزید
در ماهیتابه را بگذارید تا با حرارت ملایم بپزد. زمانی که آب به خورد بادمجان رفت و بادمجان نرم شد، یکی دو قاشق روغن و اندکی زردچوبه به آن اضافه کنید و اجازه دهید تا سرخ شود.
منبع: هفت گنج

اخبار پیشنهادی:
loading
  •   
  • به اشتراک گذاری :
  • facebook
  •  
  • twitter
  •  
  • کلوب
  •  
  • فیس نما
  •  
  • لینکیداین
  •  
  • googleplus
  •  
  • googleplus
  •  
  • telegram
اشتراک در خبرنامه تی نیوز

با عضویت در خبرنامه تی نیوز می توانید روزانه خبرهای روز را در ایمیل خود مشاهده کنید

@