رضایت مردم از FCPها تغییری نکرد

دریافت خبر : دوشنبه 02 بهمن 1396 ساعت 15:43

نتایج دومین دوره نظرسنجی از مشترکان شرکت های ارایه دهنده خدمات اینترنت پرسرعت، اینترنت بی سیم وایمکس و خدمات ماهواره ای منتشر شد.
فناوران - معاون نظارت و اعمال مقررات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: نتایج دومین دوره نظرسنجی از مشترکان FCP، FWA و TCI در قالب سامانه الکترونیکی اندازه گیری میزان رضایت کاربران حوزه سرویس های فناوری اطلاعات اعلام شد.
مجید حقی افزود: در این نظرسنجی دیدگاه کاربران سرویس های فناوری اطلاعات با شاخص های کیفیت سرویس، سرعت، تعرفه، رسیدگی به شکایات، پشتیبانی و وفاداری مشترک مورد سنجش قرار می گیرد. 
حقی با بیان اینکه دومین دوره نظرسنجی مکانیزه از سرویس های فناوری اطلاعات در بازه زمانی اردیبهشت تا پایان آذر ۹۶ انجام شده است، افزود: در این دوره از نگاه مشترکان شرکت های شاتل، های وب و آسیاتک در رتبه های برتر قرار گرفتند. 
وی ادامه داد: در این دوره حدود ۱۳ هزار مشترک در نظرسنجی شرکت کردند و بیشترین مشارکت در نظرسنجی از سوی مشترکان شرکت شاتل در استان های تهران و خراسان رضوی، آسیاتک در استان آذربایجان شرقی و داتک در استان تهران و های وب در استان آذربایجان شرقی در سامانه ثبت شده است. 
حقی ارزیابی سرویس ها را در ایجاد فضای رقابتی شفاف و سالم، ارتقای سطح کیفیت خدمات و افزایش رضایت مشترکان موثر دانست و گفت: تمامی کاربران می توانند با مراجعه به پورتال رگولاتوری به آدرس cra.ir بخش خدمات الکترونیکی نتایج را مشاهده کنند.
 رضایت مشترکان اینترنت پرسرعت تغییر محسوسی نکرد
هرچند مدیران رگولاتوری معتقدند این نظرسنجی می تواند در ارتقای سطح کیفیت خدمات و افزایش رضایت مشترکان موثر باشد، اما نمرات مشترکان به ارایه ...

اخبار پیشنهادی:
loading
  •   
  • به اشتراک گذاری :
  • facebook
  •  
  • twitter
  •  
  • کلوب
  •  
  • فیس نما
  •  
  • لینکیداین
  •  
  • googleplus
  •  
  • googleplus
  •  
  • telegram
اشتراک در خبرنامه تی نیوز

با عضویت در خبرنامه تی نیوز می توانید روزانه خبرهای روز را در ایمیل خود مشاهده کنید

@