داوری 250 اثر در بخش آگهی و تبلیغات تلویزیونی جام جم

دریافت خبر : پنج شنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۹:۳۶
داوری 250 اثر در بخش آگهی و تبلیغات تلویزیونی جام جم

دبیر کمیسیون آگهی ها و تبلیغات تلویزیونی گفت: ما از همه شرکت های تبلیغاتی فعال اعم از دولتی و خصوصی برای شرکت در این دوره دعوت کردیم، البته آثار ارسالی می بایست استانداردهای مدنظر ما را لحاظ می کردند.
به گزارش جشنواره جام جم، عباس مهدوی مهر، دبیر کمیسیون آگهی ها و تبلیغات تلویزیونی جشنواره جام جم با اشاره به اهمیت این کمیسیون گفت: امسال بعد از حدود 12 سال شاهد فراخوان برای دریافت آثار در حوزه تبلیغات و آگهی ها هستیم و دلیل این مساله نیز آن است که در دنیای امروز آگهی ها همانند یک رسانه عمل می کنند و نقش بسزایی در جهت دهی به افکار عمومی دارند.
او درباره ترکیب داوران این دوره از کمیسیون اظهار کرد: محمود محمدیان، محمدرحیم اسفیدانی، سعید نبویان، سعید سبحانی، مازیار حبیبی نیا، پویا بادکوبه و پریسا پورشانی در این دوره از جشنواره جام جم به داوری آثار رسیده در بخش آگهی و تبلیغات تلویزیونی می پردازند.
مهدوی مهر تصریح کرد: طی بخشنامه اعلامی ما به شرکت های تبلیغاتی، آثار در حوزه های تیزر تلویزیونی، رادیویی و زیرنویس امکان شرکت در این دوره از جشنواره را داشتند.
دبیر کمیسیون آگهی ها و تبلیغات تلویزیونی جشنواره جام جم بیان کرد: چند روزی است فرآیند داوری روی آثار انجام می شود تا بتوانیم در زمان مقرر، آثار برگزیده این دوره را انتخاب کنیم.
او درباره بخش های مختلف این دوره از بخش آگهی و تبلیغات جشنواره جام جم بیان کرد: بهترین آگهی تلویزیونی، رادیویی، فرهنگی - مذهبی، ایده، تاثیرگذاری، شعر و موسیقی، متن و شعار تبلیغاتی، کارگردان، تصویربردار، صدابردار و صداگذار، طراح صحنه و لباس، سناریو، تدوین، گریم، بازیگر زن و بازیگر مرد و تولید بخش هایی ...

[ مشاهده متن کامل داوری 250 اثر در بخش آگهی و تبلیغات تلویزیونی جام جم روزنامه جام جم ]