«رقابت» فرصتی برای بازبینی عملکردها فراهم می آورد

دریافت خبر : یکشنبه 01 بهمن 1396 ساعت 16:56
«رقابت» فرصتی برای بازبینی عملکردها فراهم می آورد

قائم مقام سیما فیلم معتقد است که طرح های رقابتی مثل جشنواره جام جم، فرصتی است تا بازخوانی مجددی بر عملکرمان داشته باشیم.
به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری آنا از ستاد خبری چهارمین جشنواره جام جم، علی حمیدی؛ قائم مقام سیما فیلم درباره اهمیت سریال ها در کنار سایر تولیدات تلویزیونی گفت: اگر محصولات صداوسیما را براساس فرآیندی که در چند سال گذشته داشته است بررسی کنیم، برخی محصولات در ذهن مخاطب جا افتاده و با آن بیشتر ارتباط برقرار کرده است. به طور کلی برنامه ها محصولات اصلی تلویزیون هستند و در میان این برنامه ها تعدادی به جهت ویژگی هایی که دارند به برند تبدیل می شوند، در نتیجه مخاطب بیشتری را همراه می کنند.
وی ادامه: در سابقه تلویزیون نمایش یک برند است نه محصول و وقتی مخاطب با یک سریال همراه می شود، در واقع با برند ارتباط برقرار کرده است. سریال ذاتا برند است، اما متاسفانه سازمان مدتی به این برند توجه لازم را نداشته است.
حمیدی با اشاره به تولیدات سال های اخیر رسانه ملی که در ذهن مخاطب ماندگار شده است عنوان کرد: خوشبختانه سازمان اخیرا توجه ویژه ای به برند سریال های تلویزیونی داشته است و به همین دلیل از زمانی که تیم جدید مستقر شدند در تلاش بودند این برند را گسترش دهند.
وی افزود: سریال ها مخاطب زیادی دارد و چون از طریق قصه ارتباط قوی تری با مخاطب می گیرد، محتوا را بهتر منتقل می کند. ضرورت تولید یک سریال از اینجا پیدا می شود که اگر می خواهیم با مخاطب ارتباط داشته باشیم باید از سریال استفاده کنیم.
قائم مقام سیما فیلم در مورد مقایسه سریال های قدیمی و جدید گفت: اینکه می گوییم سریال ها نسبت به گذشته بیننده کمتری دارد صحیح نیست، وقتی در ...

اخبار پیشنهادی:
loading
  •   
  • به اشتراک گذاری :
  • facebook
  •  
  • twitter
  •  
  • کلوب
  •  
  • فیس نما
  •  
  • لینکیداین
  •  
  • googleplus
  •  
  • googleplus
  •  
  • telegram
اشتراک در خبرنامه تی نیوز

با عضویت در خبرنامه تی نیوز می توانید روزانه خبرهای روز را در ایمیل خود مشاهده کنید

@