نتایج دومین نظرسنجی الکترونیکی از کاربران سرویس های فناوری اطلاعات اعلام شد

دریافت خبر : یکشنبه 01 بهمن 1396 ساعت 10:23
نتایج دومین نظرسنجی الکترونیکی از کاربران سرویس های فناوری اطلاعات اعلام شد
معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از اعلام نتایج دومین دوره اندازه گیری میزان رضایت کاربران حوزه سرویس های فناوری اطلاعات خبر داد و گفت: در این دوره نظرسنجی که در بازه زمانی اردیبهشت تا پایان آذر 96 انجام گرفته است، شرکت های شاتل، های وب و آسیاتک از نگاه مشترکان در رتبه های برتر قرار گرفتند.

به گزارش سیتنا، مجید حقی با بیان اینکه نتایج دومین دوره نظرسنجی از مشترکان شرکت هایFCP، FWA و TCI در قالب سامانه الکترونیکی اندازه گیری میزان رضایت کاربران حوزه سرویس های فناوری اطلاعات اعلام شد، گفت: در این نظرسنجی دیدگاه کاربران سرویس های فناوری اطلاعات با شاخص های کیفیت سرویس، سرعت، تعرفه، رسیدگی به شکایات، پشتیبانی و وفاداری مشترک مورد سنجش قرار می گیرد.
وی با اشاره به اینکه دومین دوره نظرسنجی مکانیزه از سرویس های فناوری اطلاعات در بازه زمانی اردیبهشت تا پایان آذر ۹۶ انجام شده است، افزود: در این دوره از نگاه مشترکان شرکت های شاتل، های وب و آسیاتک در رتبه های برتر قرار گرفتند.
حقی با اشاره به اینکه در این دوره حدود ۱۳ هزار مشترک در نظرسنجی شرکت کردند، اظهار کرد: بیشترین مشارکت در نظرسنجی از سوی مشترکان شرکت شاتل در استان های تهران و خراسان رضوی، آسیاتک در استان آذربایجان شرقی و داتک در استان تهران و های وب در استان آذربایجان شرقی در سامانه ثبت شده است.
معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، ارزیابی سرویس ها را در ایجاد فضای رقابتی شفاف و سالم، ارتقاء سطح کیفیت خدمات و افزایش رضایت مشترکان موثر دانست و تصریح کرد: تمامی کاربران می توانند از طریق آدرس الکترونیکی http://itmon.cra.ir/satisfaction جزییات نتایج نظرسنجی را مشاهده کنند.

اخبار پیشنهادی:
loading
  •   
  • به اشتراک گذاری :
  • facebook
  •  
  • twitter
  •  
  • کلوب
  •  
  • فیس نما
  •  
  • لینکیداین
  •  
  • googleplus
  •  
  • googleplus
  •  
  • telegram
اشتراک در خبرنامه تی نیوز

با عضویت در خبرنامه تی نیوز می توانید روزانه خبرهای روز را در ایمیل خود مشاهده کنید

@