مدیر مخابرات منطقه تهران در بخشنامه ای بر لزوم ارتقای رضایتمندی مشتریان و تکریم ارباب رجوع تاکید کرد

دریافت خبر : یکشنبه 30 اردیبهشت 1397 ساعت 15:7
مدیر مخابرات منطقه تهران در بخشنامه ای بر لزوم ارتقای رضایتمندی مشتریان و تکریم ارباب رجوع تاکید کرد

مهندس ملک جعفریان در بخشنامه ای خطاب به تمامی مدیران دفاتر و ادارت کل ستادی و مناطق هفتگانه مخابراتی ، بخشنامه تکریم ارباب رجوع را ابلاغ کرد.
به گزارش پیام تهران آنلاین در این بخشنامه حفظ جایگاه کرامت انسانی و لزوم ارتقای رضایتمندی مشتریان مورد تاکید قرار گرفته است. در این بخشنامه همچنین آمده است:

اخبار پیشنهادی:
loading
  •   
  • به اشتراک گذاری :
  • facebook
  •  
  • twitter
  •  
  • کلوب
  •  
  • فیس نما
  •  
  • لینکیداین
  •  
  • googleplus
  •  
  • googleplus
  •  
  • telegram
اشتراک در خبرنامه تی نیوز

با عضویت در خبرنامه تی نیوز می توانید روزانه خبرهای روز را در ایمیل خود مشاهده کنید

@