مصرف منظم قندهای تصفیه شده، منجر به بروز مشکلات بیشماری می شود. میوه ها، همچنین حاوی قند هستند، اما بیشترین ارزش غذایی شان را به شکل ویتامین و فیبر فراهم می کنند. مصرف منظم قندهای تصفیه شده، منجر به بروز مشکلات بیشماری می شود. میوه ها، همچنین حاوی قند هستند، اما بیشترین ارزش غذایی شان را به شکل ویتامین و فیبر فراهم می کنند.

شما با جایگزین کردن میوه ها به جای مواد قندی با کالری بالاتر، می توانید بیشترین فایده را کسب کنید. اما در طول روز باید جایگزین هایی را برای خوردن میوه های بیشتر در نظر بگیرید. سعی کنید میوه های متنوع مانند میوه های گرمسیری را میل کنید. برای یادگیری این جایگزین ها، آماده باشید. شما حتی می توانید از سبزیجات به عنوان سایر شیرین کننده ها استفاده کنید! در این مقاله، به مطالب زیر می پردازیم. با استایلی همراه باشید.
بخش اول استفاده از میوه ها در اشکال مختلف
۱- یک پوره میوه درست کنید
یک موز، انجیر، پاپایا و یا یک میوه دیگر را داخل مخلوط کن بریزید تا خوب ترکیب و قوام آن کمتر شود. حتی می توانید میوه ها را قبل از استفاده، بپزید. این پوره میوه را به عنوان جایگزین قند در دستورالعمل غذایی خود استفاده کنید. اگر دستور العمل غذایی، به ۱ فنجان شکر نیاز داشته باشد، می توانید از نصف فنجان پوره میوه استفاده کنید.
۲- میوه را خرد کنید
مجموعه ای از میوه های خشک را تهیه کرده، با استفاده از چاقو آن ها را به تکه های ریز تقسیم کنید. تکه های میوه را در دستورالعمل هایی غذایی استفاده کنید. مثلا می توانید در یک غذای که شیرین نیست مانند جو دوسر، به جای مصرف شکر، از میوه استفاده کنید. با این کار، شیرینی بیشتری به غذای شما داده می شود.
۳- در آبمیوه ها بریزید
می توانید آبمیوه را در خانه تهیه کنید و یا آن را از فروشگاه خریداری کنید. اگر آبمیوه را از فروشگاه خریداری می کنید، اطمینان حاصل کنید که محصول مورد نظر فاقد شیرین کننده مصنوعی و ۱۰۰% طبیعی است. هنگامی که آبمیوه را به یک دستورالعمل پخت غذا اضافه می کنید، مراقب باشید! چرا که می تواند زمان پخت ...

عناوین مهم خبری