۱۶۹ کتاب در پژوهشکده باقرالعلوم(ع) تولید شده است

خبرگزاری مهر پنج شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۱

به گزارش خبرنگار مهر ، حجت الاسلام عباس حیدری پور قبل از ظهر پنج شنبه در مراسم تودیع و معارفه رئیس پژوهشکده تبلیغ و مطالعات اسلامی باقرالعلوم ( ع) که در این مرکز برگزار شد، با اشاره به سیاست همگرایی در سازمان تبلیغات اسلامی، اظهار داشت: این پژوهشکده به عنوان پژوهشکده تبلیغ در سال ۶۷ با تشخیص ضرورت تخصص گرایی در عرصه تبلیغ تأسیس شد.
وی ادامه داد: در این سال ها شاهد مسئولیت حجت الاسلام شریفی الوند، حجت الاسلام مهدی پور و دکتر حسین قشقایی به عنوان ریاست بودیم و عمده زمان تصدی مجموعه با جناب قشقایی بود که ۱۵ سال عهده دار ریاست بودند.
قائم مقام پژوهشکده باقرالعلوم ( ع) افزود: ۳ گروه اصلی تولید محتوا، تربیتی- اجتماعی و ارتباطات دینی در این مرکز فعالیت دارند که گروه ارتباطات دینی پشتوانه دو گروه دیگر را به لحاظ دانش فنی به عهده دارد.
وی با اشاره به اینکه ۱۴۳ نفر شبکه همکاران فعالیت دارد، گفت: تاکنون ۱۶۹ کتاب در پژوهشکده باقرالعلوم ( ع) تولید شده و مرکز ۱۵ سایت و ۶ نشریه دارد و حجم بالایی از نرم افزارهای اندرویدی تولید کرده است.
حجت الاسلام حیدری پور ادامه داد: همگرایی تمام مجموعه های سازمان تبلیغات اسلامی نسبت به هم، تبیین معارف ناب انقلابی بیانیه گام دوم انقلاب و حرکت پژوهشکده برای کاربردی شدن نیازهای عینی و انضمامی از جمله نکاتی است که باید مورد توجه جدی همکاران این پژوهشکده باشد.
قائم مقام پژوهشکده باقر العلوم ( ع) با اشاره به اینکه در دوران پیشین دغدغه مندی نسبت به تراث روایی، داشتن نوگرایی در عرصه تبلیغ و پژوهش و جذب این افراد پر رنگ بوده است، گفت: در دوران نوین پژوهشکده باید با تمرکز بیشتر بر مأموریت ها، ...