عضو شورای سیاستگذاری نخستین مسابقه بین المللی عکس کار، نگاه مستندگونه به مسائل اجتماعی و فرهنگی را در درون کشور یکی از زمینه های رونق اقتصادی برشمرد که مدیران نباید از آن غافل شوند.

به گزارش خبرنگار مهر ، نخستین مسابقه بین المللی «عکس کار ایران» در سه بخش تک عکس، مجموعه عکس و بخش جنبی (با موضوع «نه به کار کودک») به همت مرکز کار ایران برگزار می شود. رویکرد این مسابقه، تاکید بر ارج نهادن به کار و مشاغل مختلف برای رونق اقتصادی، زندگی بهتر و در این میان شغل های تخصصی، مهارتی و حرفه ای و نیز کسب و کارهای نوین است و مشاغل پنهان و کارهای کاذب و غیرمولد مانند دستفروشی را شامل نمی شود. آخرین مهلت ارسال آثار در این مسابقه، ۱۵ فروردین ماه ۱۳۹۹ اعلام شده است.
محمود شالویی عضو شورای سیاستگذاری نخستین مسابقه بین المللی عکس کار درباره ویژگی های این مسابقه در مقایسه با دیگر مسابقات عکس به خبرنگار مهر گفت: اینکه رویدادی هنری، کسب و کار و معیشت مردم که ضروری ترین نیاز بشری است، هدف قرار داده از اهمیت بسزایی برخوردار است و می توان امیدوار بود که با برگزاری این مسابقه شاهد رونق کسب و کار و ایجاد دغدغه ذهنی در میان آحاد جامعه و مسئولان مرتبط باشیم، به طوری که از رهگذر آثار رسیده به دبیرخانه راه های نوینی را در عرصه کسب و کار بگشاید و مشعل هدایتی باشد برای جامعه ای که می خواهد به موضوع کسب و کار خود اهمیت فراوانی دهد.
وی بیان کرد: از نکات مثبت این مسابقه، اهمیت اجتماعی موضوع مسابقه در کنار جلوه گاه هنری آن است تا علاوه بر در برگیری طیف وسیعی از هنرمندان و مخاطبان هنری، مردم عادی جامعه را هم در بر بگیرد و از این نظر لازم است تا در برگزاری نمایشگاه آثار منتخب توجه به مخاطب عام را هم مدنظر قرار داد و فرصتی را برای تماشای آن ها فراهم آورد.
شالویی ، تلفیق همزمان دو رویداد هنری و اجتماعی در یک مسابقه را به فال نیک ...

هر کدام از تگ‌های فوق را که مناسب این خبر نمی‌دانید، بازدن x آن را حذف کنید. از همکاری شما سپاسگزاریم.
سرخط اخبار