آمار برنامه های رمضان رسانه ملی

دریافت خبر : یکشنبه 03 تیر 1397 ساعت 17:23
بر اساس تازه ترین نظرسنجی مرکز پژوهش و سنجش افکار رسانه ملی، در ده روز آخر ماه مبارک رمضان، 76 درصد مردم بیننده حداقل یکی از برنامه ها و مجموعه های رسانه ملی بوده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،
علی طلوعی رئیس مرکز پژوهش و سنجش افکار رسانه ملی در نشست بررسی فرآیند نظرسنجی و اعلام آمارهای دقیق و رفع شبهه هایی که این روزها درباره نتایج حضور بینندگان تلویزیونی و استقبال از برنامه ها و سریال های رمضانی مطرح می شود به آخرین یافته های گروه پژوهشی تحقیقاتی رسانه ملی در دهه آخر رمضان اشاره کرد و گفت: طبق آخرین یافته ها 76 درصد در ماه رمضان برنامه ها و سریال های تلویزیونی ما را دیدند و 23.7 هم از تلویزیون استقبال نکردند.
این آمارها نشان می دهد مخاطب ما به طور متوسط دو ساعت و 27 دقیقه در شبانه روز پای تماشای برنامه های تلویزیونی بوده و در این بین پربیننده ترین برنامه تاکشویی اختصاص به "ماه عسل" دارد که 55.5 در سطح بیننده داشته است.
"خندوانه" با توجه به پخش 13 قسمت در ماه رمضان رده دوم پربیننده ترین ویژه برنامه تلویزیونی را از آن خود کرده است.
30 ردصد از برنامه "ترتیل خوانی" استقبال کردند و 23.5 درصد پای سخنرانی های مذهبی نشستند.
همچنین برنامه های استیجی هم آمار نسبتا مطلوبی برجای گذاشت که در بین آنها "جشن رمضان" به عنوان پربیننده ترین برنامه انتخاب شد.

دانلود

اخبار پیشنهادی:
loading
  •   
  • به اشتراک گذاری :
  • facebook
  •  
  • twitter
  •  
  • کلوب
  •  
  • فیس نما
  •  
  • لینکیداین
  •  
  • googleplus
  •  
  • googleplus
  •  
  • telegram

آخرین اخبار فرهنگی

آخرین اخبار شبکه خبر

اشتراک در خبرنامه تی نیوز

با عضویت در خبرنامه تی نیوز می توانید روزانه خبرهای روز را در ایمیل خود مشاهده کنید

@