راه یافتگان به بخش مسابقه و نمایشگاه اقلام تبلیغاتی سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر معرفی شدند.

- اخبار فرهنگی -
به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، روابط عمومی سی و هشتمین جشنواره بین المللی تئاتر، اسامی هنرمندان راه یافته به مسابقه و نمایشگاه اقلام تبلیغاتی تئاتر این رویداد را اعلام کرد.
کارگاه ها و اجراهای باربا و کاستلوچی در جشنواره تئاتر فجر برگزار نمی شود
هیات انتخاب بخش مسابقه و نمایشگاه اقلام تبلیغاتی متشکل از قباد شیوا، مازیار تهرانی، بهراد جوانبخت با مدیریت ابراهیم حسینی تعداد 187 اثر را (شامل تیزر، استند، بنر، تراکت، شعارهای تبلیغی و ...) از 68 شرکت کننده بررسی و ارزیابی کردند.
این هیات پس از داوری آثار 12 هنرمند را شایسته حضور در بخش مسابقه و نمایشگاه اقلام تبلیغاتی تئاتر دانست، همچنین هیات انتخاب در بخش تک آثار رسیده از قبیل بروشور، تراکت، استند و... هیچ اثری را شایسته ارائه در نمایشگاه معرفی نکرد.
اسامی راه یافتگان به این بخش به شرح زیر است:
ایمان ارضی با پک کامل تبلیغاتی (تیزر،بروشور،استند،بنر،تراکت تبلغات مجازی و...) نمایش «شاه کشی» از سبزوار محمد صاحبی با پک کامل تبلیغاتی (تیزر، بروشور، استند، بنر،تراکت و...) نمایش «تصعید» از تهران سهیل دانش اشراقی با تیزرهای نمایش «در انتظار آدولف» و «اولیور توئیست» از تهران پیام قربانی با تیزر نمایش «نفرین قحطی زدگان» از تهران حامد حکیمی با تیزر «نمایش گرگ ها» از تهران مصطفی قاهری برای تیزرهای نمایش «ریچارد (2 تیزر)»، «خانه برنارد آلبا»(2 تیزر)، «تروما» از تهران پروین حبیب قدس با مجموع تیزرهای نمایش «سعادت لرزان مردان تیره روز» از تهران سامان رستمی با تیزرهای نمایش «سیزیف» از تهران بهرام شادانفر با تیزر نمایش «دون کیشوت و هملت» از تهران سجاد انتظار مهدی ...

هر کدام از تگ‌های فوق را که مناسب این خبر نمی‌دانید، بازدن x آن را حذف کنید. از همکاری شما سپاسگزاریم.
سرخط اخبار