کسب وکارها به دنبال راهی برای افزایش مشتریان خود هستند و یکی از این راه ها، استفاده از قابلیت فضای مجازی برای تبلیغات است؛ اکنون آژانس هایی که عنوان تبلیغاتی را یدک می کشند، با دریافت مبالغ بالا و انجام قرعه کشی و اهدای جوایز، این فضا را در دست گرفته اند.

به گزارش ایسنا، تبلیغات، روشی برای شناساندن ماهیت و چگونگی فعالیت کسب وکار است. زمانی بیلبوردهای خیابانی و استفاده از ابزارهای کاغذی از مهم ترین روش های تبلیغات به شمار می رفت و پس از آن، ابزار الکترونیکی مثل رادیو و تلویزیون سهم پررنگ تبلیغات را بر عهده گرفتند. اکنون با ظهور اینترنت و گسترش شبکه های اجتماعی، ابزار سنتی جای خود را به ابزار مدرن داده و و راه برای اینستاگرام برای تبلیغات باز شده است.
یکی از روش ها برای تبلیغات در فضای مجازی، استفاده از حساب های اختصاصی برای آن کسب وکار است، به طوری که شرکت یا سازمان برای اینکه فعالیت های خود را به اطلاع مردم و مخاطبان خود برساند، صفحه ای را در یک شبکه اجتماعی ایجاد می کند و به صورت مستقیم با مخاطبان ارتباط می گیرد. کسب وکارهای بزرگ تر از این شبکه ها برای ارتباط با مخاطبان خود استفاده می کنند و کسب وکارهای کوچک تر که هنوز برای همه مردم شناخته شده نیستند، سعی در شناساندن نام و فعالیت خود به مردم دارند.
این روزها صفحات پرمخاطب اینستاگرامی، رسالت این تبلیغات را به عهده گرفتند. در یکی دو سال گذشته که استفاده از شبکه اجتماعی اینستاگرام افزایش یافته، به دنبال آن مشاغلی هم پیدا شده که با تولید محتوا در فضای مجازی، مخاطبان زیادی را جذب کرده و با برخورداری از فالوئرهای چندین هزارتایی و حتی چند میلیونی، بستر تبلیغات مجازی را فراهم کرده اند.
کسب وکارهای کوچک هم برای استفاده از امکان تبلیغات در فضای مجازی و افزایش فالوئرهای خود، سراغ صفحات پرمخاطب می روند. مبالغ پرداختی برای تبلیغات در این صفحه ها، بسته به اینکه در استوری اینستاگرامی باشد یا پستی جداگانه به آن اختصاص یابد، متفاوت است و ...

سرخط اخبار