به این ترتیب سرخابی ها مدام در صفحات این فرد فرصت طلب به هم بد و بیراه می گویند؛ اما سود اصلی را خود او می برد؛ کسی که برای پیج های داغ و پربازدیدش تبلیغات گران قیمت می گیرد و از زندگی لذت می برد!

به گزارش ایسنا، روزنامه دنیای اقتصاد نوشت: «طی سال های اخیر ظهور و رونق شبکه های اجتماعی تمام دنیا را تکان داد و طبیعتا فوتبال هم از این قاعده مستثنی نبوده است. الان اصلا دنیای پیش از فیسبوک، توییتر و اینستاگرام برای خیلی ها قابل تصور نیست.
این موضوع طبیعتا شامل ایران هم می شود؛ کشوری که میزان استفاده از این شبکه ها در آن به طور چشمگیری بالاتر از میانگین های جهانی است. به ویژه بعد از دوران قرنطینه، استفاده از اینستاگرام و بخش ارتباط های زنده آن افزایش قابل ملاحظه ای داشته است. این شرایط باعث شده بار دیگر بحث در مورد تاثیر فضای مجازی روی فوتبال ایران داغ شود. به راستی آیا اینستاگرام و امثال آن در خدمت فوتبال هستند یا علیه آن؟ به آن سود می رسانند یا ضرر می زنند؟ شاید هر دوی این گزاره ها درست باشد. اینستاگرام یک شمشیر دو دم است که از یک طرف می تواند مفید و شورانگیز باشد و از طرف دیگر ممکن است مضر و آسیب رسان به نظر برسد. باز هم طبق معمول بستگی به این دارد که از آن چطور استفاده کنی.
فوایدی که نمی توان نادیده گرفت
شاید اولین فایده شبکه های اجتماعی، برقراری ارتباط زنده و بی واسطه بین اهالی فوتبال و هواداران بود. با ظهور این وسایل، دیگر بازیکنان و مربیان نیاز نداشتند از طریق رسانه ها با مردم حرف بزنند و نگران تحریف احتمالی دیدگاه هایشان باشند. آنها حالا کلمه به کلمه همان چیزی را که دقیقا میل دارند، روی صفحه شخصی شان می نویسند و طبیعتا مسئولیت صفر تا صدش را هم بر عهده می گیرند. از سوی دیگر بدون تعارف پرداخته شدن به مسابقات فوتبال ایران در فضای مجازی، اهمیت این حوزه را دوچندان کرده است. وقتی بعد از پایان هر مسابقه پرسپولیس، ...

سرخط اخبار