انویدیا نسخه ی جدید فناوری بهبود کیفیت تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی خود موسوم به DLSS 2.0 را معرفی کرد که قابلیت های متنوعی به کاربران عرضه می کند.

کنفرانس سالانه ی انویدیا موسوم به GPU Technology Conferebce به خاطر شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد و کاربران و کارشناسان دنیای گرافیک، رونمایی ها و اطلاع رسانی های مهم این شرکت را از دست دادند. بااین حال ظاهرا غول دنیای پردازش گرافیکی اخباری را برای شگفت زده کردن کاربران در دوران کنونی کنار گذاشته است. آن ها رونمایی جدیدی مرتبط با دنیای بازی انجام دادند که علاقه مندان را بیش ازپیش به پلتفرم خود جذب کنند. انویدیا فناوری جدید DLSS 2.0 را معرفی کرد که به عنوان یک به روزرسانی بزرگ و مهم در کاربردهای بهبود کیفیت تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی ( AI -ipscaling) کاربرد زیادی دارد.
انویدیا که بیش از همیشه فشار رقابت را ازسوی بازیگران بزرگ دنیای پردازش گرافیکی احساس می کند، محدودیت های فناوری خود را نیز برای توسعه های آتی در نظر دارد. آن ها در آخرین نسخه از فناوری بهبود کیفیت تصویر خود، به نوعی یک بازنگری کامل در ساختارها انجام داده اند. اگرچه شرکت هنوز در فناوری های بهبود کیفیت تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی، در مراحل پایه ای توسعه قرار دارد، DLSS 2.0 را نمی توان یک فناوری صرفا upscaler دانست. درواقع تیم سبز در جدیدترین دستاورد خود، فناوری مذکور را با حذف پلگی (Anti-aliaisng) موقتی ترکیب می کند. شرکت سازنده ادعا می کند که ترکیب فناوری ها، کیفیت تصویر بیشتری را نسبت به DLSS 1.0 به همراه دارد. به علاوه با بهینه سازی های انجام شده، فناوری بهبوددهی کیفیت، ادغام سریع تری با بازی ها خواهد داشت.
فناوری DLSS (مخفف Deep Learning Super Sampling) در زمان معرفی نسل تورینگ پردازنده های انویدیا (سری GeForce RTX 20) در پاییز ۲۰۱۸ معرفی ...

هر کدام از تگ‌های فوق را که مناسب این خبر نمی‌دانید، بازدن x آن را حذف کنید. از همکاری شما سپاسگزاریم.
سرخط اخبار