نوآوری در سیستم بانکی مرده است/ در بانکداری دیجیتال سرویس مهم است نه محصول

دریافت خبر : چهار‌شنبه 24 آبان 1396 ساعت 16:42

معاون فن آوری اطلاعات بانک ایران زمین در سمینار سراسری کارشناسان این حوزه با بیان این نکته که در حال حاضر سرویسهای ارایه شده از سوی بانک ها شبیه هم شده و نوآوری در آنها وجود ندارد، گفت: راهکار تغییر این روند، حرکت به سمت بانکداری دیجیتال و بانکداری باز است.
به گزارش پارسینه به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، فرهاد اینالوئی، معاون فن آوری اطلاعات این بانک در سمینار نمایندگان انفورماتیک گفت: بانکداری الکترونیک یک بانکداری سنتی است. در حقیقت روشی که در آن بانک محصولی را تولید و در اختیار مشتری برای مصرف قرار دهد دیگر در حال منسوخ شدن است.
اینالوئی در تشریح گفته های خود افزود: در بانکداری دیجیتال ما دیگر محصولی نمی سازیم، در حقیقت زیر ساخت تولید محصول را در اختیار سایرین قرار می دهیم. یعنی اینکه ما به دنبال تولید محصول نیستیم. ما خدمات بانکی را آماده می کنیم و دیگران با استفاده از این خدمات برای مشتریان سرویس می سازند.
این کارشناس حوزه انفورماتیک در تشریح تفاوت های بانکداری الکترونیک و دیجیتال گفت: اصلی ترین فرق بانکداری دیجیتال و بانکداری الکترونیک در این است که بانک سرویس های خود را در اختیار شرکتهای فین تکی قرار می دهد.
معاون فن آوری اطلاعات بانک ایران زمین در خصوص مزیتهای این روش اظهار داشت: در بانکداری دیجیتال بانک توان خود را برروی تأمین و گسترش زیر ساختها قرار می دهد و در این میان شرکت های فین تکی با درک نیاز مشتری، محصولی تولید می کنند که هم مشتریان بانک از آن منتفع می شوند و هم مشتریان دیگری به بانک معرفی و از این محصول استفاه خواهند کرد، این روش امروز ...

اخبار پیشنهادی:
    •   
    • به اشتراک گذاری :
    • facebook
    •  
    • twitter
    •  
    • کلوب
    •  
    • افسران
    •  
    • فیس نما
    •  
    • لینکیداین
    •  
    • googleplus
    •  
    • googleplus
    •  
    • telegram
    اشتراک در خبرنامه تی نیوز

    با عضویت در خبرنامه تی نیوز می توانید روزانه خبرهای روز را در ایمیل خود مشاهده کنید

    @

    آخرین اخبار عمومیبستن

    مشاهده همه اخباراخبار عمومی ←

    آخرین اخبار پارسینه بستن

    مشاهده همه اخباراخبار پارسینه←