۱ – رقبا را وسوسه نکنید: رقبا در بازارهایی وارد می شوند که گمان می کنند سودی بالاتر از حد متوسط دارد. ▫️هر اقدامی برای منحرف کردن حواس آن ها از سود احتمالی یا واقعی تان، حضور شما در بازار را طولانی تر و قوی تر می کند. ۲ – جلب توجه نکنید: نخستین استراتژی هنگام ورود به یک بازار سودآور این […]

۱ – رقبا را وسوسه نکنید:
رقبا در بازارهایی وارد می شوند که گمان می کنند سودی بالاتر از حد متوسط دارد.
▫️هر اقدامی برای منحرف کردن حواس آن ها از سود احتمالی یا واقعی تان، حضور شما در بازار را طولانی تر و قوی تر می کند.
۲ – جلب توجه نکنید:
نخستین استراتژی هنگام ورود به یک بازار سودآور این است که جلب توجه نکنید.
▫️خیلی کوچک و بی سروصدا وارد شوید و نشان دهید که سراغ بخش بسیار کوچکی از بازار رفته اید.
۳ – برنامه هایتان را مخفی نگه دارید:
رازدار باشید، به خصوص هنگام ارائه محصولات جدید یا وقتی فرصت های فوق العاده ای در بازار پیدا می کنید.
▫️تا وقتی که برای عرضه محصول کاملا آماده نیستید تا حد ممکن پنهان کاری کنید.
۴ – توجه شان را منحرف کنید:
به دنبال راههایی برای منحرف کردن توجه رقبا از محصولات، خدمات و بازارهای اصلی تان باشید.
▫️اگر یک محصول پرسود و چند محصول کم سود دارید، وقتی رقبا می پرسند کسب وکارتان چگونه پیش می رود، توجه شان را به محصولات پر تعداد کم سود جلب کنید تا فکر کنند بازار آنجا است و باید انرژی خود را آنجا صرف کنند.
ع

سرخط اخبار