صیانت از سلامت کارکنان شرکت و بیمه شدگان با افزایش خدمات غیرحضوری اولویت کاری بیمه کوثر است.
به گزارش ایلنا، روابط عمومی بیمه کوثر، مدیرعامل شرکت در دومین گفت وگوی برخط با معاونان و مدیران ضمن بیان این مطلب، افزایش رضایت و خشنودی مشتریان و ذی نفعان شرکت را مهم ترین دغدغه های معاونان، مدیران و کارشناسان شرکت دانست و خاطرنشان کرد: طرح جهادی امام جواد (ع) که از دیروز به یاد شهید استاد محسن فخری زاده و با همکاری اعضای شورای فنی استان ها برای جلب رضایت حداکثری بیمه شدگان آغاز شد نشان دهنده توجه ویژه به رضایت مشتریان شرکت است.
مجید مشعلچی فیروزآبادی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و ابلاغیه های دولت و نهاد ناظر فعالیت های برخط شرکت را افزایش دهیم که بر اساس این، امکان دریافت خدمات شرکت برای مشتریان از طریق تارنمای شرکت و دورکاری منابع انسانی و نیز برگزاری جلسه های غیرحضوری در ستاد و استان ها برای مدیران و حتی پیمانکاران شرکت فراهم شده است.
وی با تاکید بر افزایش پشتیبانی از سامانه های غیرحضوری یاداور شد: ارایه نرم افزار همراه بیمه با قابلیت ارایه تمامی خدمات برخط بیمه ای، راه اندازی و ارتقای سامانه فروش برخط بیمه نامه ها، افزایش خدمات غیرحضوری در بخش های فروش، خسارت، پرداخت حق بیمه و دریافت معرفی نامه بیمارستانی از جمله فعالیت های شرکت به منظور تسهیل در ارایه خدمات به آحاد جامعه، ذی نفعان و مشتریان و کسب رضایت آن ها بوده است و امید است با توسعه این فعالیت ها و خدمت رسانی با بهره مندی از فن اوری های نوین در راستای افزایش رضایت ذی نفعان گام برداریم.

هر کدام از تگ‌های فوق را که مناسب این خبر نمی‌دانید، بازدن x آن را حذف کنید. از همکاری شما سپاسگزاریم.
سرخط اخبار