کراس اور تمام برقی فولکس واگن ID.4، پس از سال ها تحقیق و آزمایش به مرحله تولید انبوه رسیده است. این محصول با شعاع حرکتی ۴۰۰ کیلومتر تولید می شود و آستانه قیمت ۴۰ هزار دلار دارد.

افزایش تقاضا برای خودروهای برقی و کراس اورهای کوچک، مشوق بزرگ ترین خودروساز اروپا برای ساخت ID.4 بود. البته نباید موفقیت تسلا و محبوبیت تجاری این شرکت امریکایی در سراسر جهان را در تلاش فولکس واگن برای تولید مدل های الکتریکی، نادیده گرفت. فولکس واگن برنامه جامعی برای عرضه ID.4 در سراسر جهان دارد و سه سال شارژ رایگان از ایستگاه های شرکت الکتریفای امریکا به خریداران هدیه می دهد.
نخستین محصول برقی فولکس، نسخه ای از گلف با نام e-Golf بود که سال ۲۰۱۰ رونمایی شد و فروش قابل قبولی در اروپا داشت. سال ۲۰۱۹، اولین خودرو الکتریکی فولکس واگن با طراحی اختصاصی به نام ID.3 تولید رسید و البته با بدنه هاچبک با استقبال نسبی رو به رو شد. طی ۱۰ سال گذشته، هیچ کدام از خودورهای تمام برقی فولکس واگن، شامل ای گلف و ID.3 فروش خارج از اروپا نداشتند و بازار بااهمیت امریکا را به تولیدات تسلا، شورولت، هیوندای و کیا واگذار کردند. به همین دلیل، ID.4 در کلاس کراس اور برقی، برای فولکس واگن و صنعت خودروسازی دنیا دارای اهمیت است. طراحی بدنه و کابین
پیش از این، تصاویر متعددی از ID.4 منتشر شده بود. حالا با مرور عکس های رسمی در رنگ های متنوع، می توان زبان طراحی فولکس واگن برای محصولات الکتریکی را با دقت بیشتری بررسی کرد. این محصول جدید، دارای چراغ هایی با خط LED پیرامون خود دارد که سراسر جلوپنجره را پوشش می دهد. توجه به آیرودینامیک و حذف هواکش های معمول بین چراغ های جلو، تفاوت ID.4 با مدل های بنزینی را به وضوح نشان می دهد. حالت کلی خودرو در نمای رو به رو، عامه پسند و اندکی تهاجمی است تا طیف وسیعی از مشتری ها در سنین مختلف را جذب کند.
مشابه ...

هر کدام از تگ‌های فوق را که مناسب این خبر نمی‌دانید، بازدن x آن را حذف کنید. از همکاری شما سپاسگزاریم.
سرخط اخبار