کارهای فرهنگی آثار ماندگاری در جامعه دارند

دریافت خبر : یکشنبه 24 دی 1396 ساعت 14:24

مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری گفت: اقدامات فرهنگی از جمله کارهایی است که محصول آن دیر به بار خواهد نشست. اما وقتی به ثمر برسد ثمره آن ارزشمند و قابل توجه خواهد بود.

به گزارش تابناک به نقل از اداره کل روابط عمومی و امورربین الملل استانداری علیرضا گودرزی مدیر کل دفتر امور اجتماعی استانداری در دومین جلسه هیئت های اندیشه ورز گفت: تشکیل هیات های اندیشه ورز ظرفیت های جدیدی را برای دفتر امور اجتماعی و فرهنگی ایجاد نموده است.
وی گفت: هر گاه با استفاده از خرد جمعی دست به تصمیم گیری می زنیم کار با مشکل کمتری مواجه میشود و اقدامات و خروجی این گونه جلسات کار کارشناسی شده و تخصصی خواهد بود.
مدیرکل امور اجتماعی استانداری با اشاره به نقش همکاری و تعامل در پیشبرد کارها گفت: استان کرمانشاه به دلایل متعدد در زمینه آسیبهای اجتماعی - به ویژه پنج آسیب اولویت دار کشور - نیازمند کار فوق العاده و داشتن برنامه و نقشه راه است. ما سعی داریم با استفاده از پتانسیل دانشگاه ها و نخبگان استان یک برنامه جامع و هدفمند برای آینده استان با هدف کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی تدوین نماییم.
گودرزی در بخش دیگری از صحبت های خود با بیان اهمیت کار فرهنگی در حوزه های مختلف استان گفت: اقدامات فرهنگی از جمله کارهایی است که محصول آن دیر به بار خواهد نشست. اما وقتی به ثمر برسد ثمره آن ارزشمند و قابل توجه خواهد بود.
وی در پایان با اشاره به توانایی های اعضا هیات های اندیشه ورز استانداری گفت: حقیقتا وجود دوستان با تحصیلات عالیه و رشته های متنوع نوید بخش روزهای خوبی برای کار تخصصی در حوزه اجتماعی و فرهنگی می باشد که انشالله با تقویت و جذب اساتید دانشگاه این ظرفیت را ارتقا خواهیم داد.

اخبار پیشنهادی:
    •   
    • به اشتراک گذاری :
    • facebook
    •  
    • twitter
    •  
    • کلوب
    •  
    • افسران
    •  
    • فیس نما
    •  
    • لینکیداین
    •  
    • googleplus
    •  
    • googleplus
    •  
    • telegram
    اشتراک در خبرنامه تی نیوز

    با عضویت در خبرنامه تی نیوز می توانید روزانه خبرهای روز را در ایمیل خود مشاهده کنید

    @

    آخرین اخبار استانهابستن

    مشاهده همه اخباراخبار استانها ←

    آخرین اخبار تابناک بستن

    مشاهده همه اخباراخبار تابناک←