قائم مقام مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: با تغییر دیدگاه ها و اصلاح ساختار برای پیشرفت و تحول سازمان تامین اجتماعی در حوزه فن آوری اطلاعات تلاش می کنیم تا مردم برای دریافت خدمات از این سازمان کمترین نیاز را به مراجعه حضوری در شعب داشته باشند.

به گزارش ایران اکونومیست به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، محمدحسن زدا در جلسه مسئولان فن آوری اطلاعات سازمان تأمین اجتماعی اظهار داشت: برای انسجام و هماهنگی حداکثری در حوزه فن آوری اطلاعات نیازمند کار بیشتری هستیم و با وجود تلاش های گسترده صورت گرفته و هزینه های انجام شده، هنوز موفق به تحقق اهداف و افزایش رضایتمندی مردم نشده ایم.
وی با تأکید بر اینکه مدیران و همکاران حوزه فن آوری اطلاعات سازمان تأمین اجتماعی برای پیشبرد کارها و تحقق برنامه ها درحال تلاش هستند، افزود: هماهنگی بین بخشی و رفع کاستی های این حوزه نیازمند ارتقاء است و دفتر فن آوری اطلاعات و شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی تأمین بایستی با هماهنگی بیشتری فعالیت ها را انجام دهند.
قائم مقام مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی اضافه کرد: شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی تامین بایستی در موارد لازم به مدیریت سازمان مشاوره دهد و فعالیت این شرکت و تعامل با سازمان در بستر قانونی و با هماهنگی دفتر فن آوری اطلاعات انجام شود.
وی افزود: اولویت اول ما در سازمان تامین اجتماعی باید تغییر نگاه در حوزه آی تی باشد و شرکت خدمات ماشینی تامین و دفتر فن آوری اطلاعات نیز در مسیر صحیح فعالیت کنند.
مهندس علی معیری مدیر کل دفتر فن آوری اطلاعات سازمان تامین اجتماعی نیز در ادامه این جلسه گفت: در حوزه آی تی نیازمند همکاری بیشتر با سایر واحدهای سازمان هستیم.
وی افزود: نقشه جامع فن آوری اطلاعات از نیازهای جدی سازمان است و تمام فعالیتها در حوزه آی تی سازمان تامین اجتماعی، باید از مسیر دفتر فن آوری اطلاعات انجام شود.
معیری اظهار داشت: در سازمان تامین اجتماعی نیازمند توجه بیشتر به ...

سرخط اخبار