برای رفع خستگی بدن چه کنیم؟

دریافت خبر : دوشنبه 31 اردیبهشت 1397 ساعت 4:14
هرچند یک چرت کوتاه خوب است، اما نمی تواند جای خواب خوب شبانه را بگیرد.

به گزارش مشرق ، اگر نمی توانید پشت میزتان چشم های تان را باز نگه دارید، ممکن است به چیزی بیشتر از یک خواب خوب شبانه نیاز داشته باشید. هرچند استراحت، برای مبارزه با خستگی مهم است، اما تقریبا هرکاری که انجام می دهید، نقشی درتقویت انرژی تان دارد، از چیزهایی که می خورید گرفته تا چگونه نفس کشیدن تان.

بیشتر بخوانید:
مواد خوراکی تقویت کننده انرژی را بشناسید
دکتر هولی فیلیپس، درکتاب جدیدیش، The Exhaustion Breakthrough چند تغییرجزئی و ساده در سبک زندگی را پیشنهاد می دهد که باعث کاهش خستگی بدن شده یا حداقل به شما در ریشه یابی این مشکل کمک می کند.
همه چیز را بنویسید
تحقیقات فیلیپس براساس موضوع “دفتر خاطرات هفت روزه فرسودگی” انجام شد و او پیشنهاد می کند هرکسی که سعی دارد میزان انرژی اش را برآورد کند، این تمرین را انجام دهد. برای شروع، چیزهایی را که می خورید(و زمان خوردن) و جزئیات کیفیت خواب تان و هرعامل استرس برانگیزی را که تجربه می کنید بنویسید. وقتی این چیزها را می نویسید، زمانی است که شروع به برقراری ارتباط میان میزان انرژی و تحلیل برنده های انرژی می کنید.
هرساعت یک بار، وضعیت بدن تان را بررسی کنید.
آلارم ساعت را تنظیم کنید تا هریک ساعت، خبرتان کند. ازبالا تا پایین تان را دقیقا نگاه کنید، به دنبال نقاط تنش و فشار یا نواحی که درآن احساس ناراحتی می کنید بگردید، فک به هم فشرده شده، ابروهای گره خورده، یا وضعیت قوز و خمیده. و سپس برای اصلاح این حالت ها وقت بگذارید. وضعیت نادرست بدن، باعث می شود خسته به نظربرسید و احساس خستگی کنید. ده نفس عمیق بکشید؛ احساس آرامش و آزادی در بدن تان خواهید کرد که فورا به شما ...

اخبار پیشنهادی:
loading
  •   
  • به اشتراک گذاری :
  • facebook
  •  
  • twitter
  •  
  • کلوب
  •  
  • فیس نما
  •  
  • لینکیداین
  •  
  • googleplus
  •  
  • googleplus
  •  
  • telegram
اشتراک در خبرنامه تی نیوز

با عضویت در خبرنامه تی نیوز می توانید روزانه خبرهای روز را در ایمیل خود مشاهده کنید

@