رسیدگی سامانه ۱۸۸۸ به مشکلات مردم در مساجد منطقه ۱۳

دریافت خبر : چهار‌شنبه 02 خرداد 1397 ساعت 14:9
خبرگزاری شبستان: مسئول سامانه ۱۸۸۸ منطقه۱۳ از رسیدگی به گلایه مندی های شهروندان این منطقه در قالب شکایات، انتقادات و پیشنهادات در مساجد محلات خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی شهرداری منطقه 13 ، حسینی، با بیان اینکه سامانه 1888 منطقه 13 به صورت حضوری و چهره به چهره به نارضایتی های شهروندان منطقه رسیدگی می کند، گفت: هدف از حضور سامانه 1888 در مساجد، معرفی و ارتقای سطح آگاهی شهروندان، ایجاد تعامل و ارتباط دو سویه با ائمه جماعات و دعوت از نمازگزاران برای همکاری و یاری رساندن به مدیران شهری جهت انجام وظیفه و ارائه خدمات رسانی مطلوب تر به شهروندان منطقه است.
وی با اشاره به اجرای این طرح در مساجد، اظهار کرد: با همکاری شورایاران محلات و ائمه جماعات و هیئت امناء مسائل، مشکلات و پیشنهادات شهروندان به طور مستقیم و در حضور کارشناسان سامانه 1888 مطرح می شود و با هدف اعتمادسازی و مشارکت بیشتر شهروندان در مدیریت شهری به صورت ویژه و درکوتاهترین زمان پیگیری و اقدام می شود.
مسئول سامانه 1888 خاطر نشان کرد: در این طرح ضمن اعلام نظرات شهروندان در زمینه های مرتبط با موضوعات کاری در حوزه های مختلف شهرداری و رسیدگی به شکایات و انتقادات آنان، ابلاغ آن ها در دستور کار حوزه های مرتبطبا موضوعات آن ها قرار می گیرد.
فعالیت «نفحات» در بستر سامانه «سجا»

خبرگزاری شبستان: دبیر ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، گفت: در سامانه سجا بخشی به نام نفحات تعریف شده است که شامل اجرای برنامه های مختلف در قالب آموزش های معرفتی، اخلاقی و مهارتی است.

اخبار پیشنهادی:
loading
  •   
  • به اشتراک گذاری :
  • facebook
  •  
  • twitter
  •  
  • کلوب
  •  
  • فیس نما
  •  
  • لینکیداین
  •  
  • googleplus
  •  
  • googleplus
  •  
  • telegram
اشتراک در خبرنامه تی نیوز

با عضویت در خبرنامه تی نیوز می توانید روزانه خبرهای روز را در ایمیل خود مشاهده کنید

@