علاوه بر صدای مشتریان در وب سایت بارز، شماره پیامکی «۳۰۰۰۷۱۶۰۲» را برای اعلام تخلفات شکبه توزیع رسمی در سراسر کشور ایجاد کرده ایم

مشکلات متعدد تولیدکنندگان تایر بعد از تحریم ها به ویژه در زمینه تامین مواد اولیه ازیک سو و تخلفات برخی دلال ها در سطح بازار باعث شد قیمت تایرهای تولید داخل با وجود تلاش تولیدکنندگان این محصول با آنچه به عنوان قیمت مصوب مشخص شده بود، تفاوت کند. چالشی که حالا بزرگ ترین تولیدکننده تایر درایران برای مقابله با آن آماده می شود تا هم با بالا بردن تیراژ تولید خود و هم ایجاد راهکارهای ارتباط مستقیم با مشتری، گسترش مراکز فروش بی واسطه و آنلاین سرو سامانی به این بازار بدهد.
مازیار روغنی، مدیرکل بازاریابی و صادرات گروه صنعتی بارز در گفت وگو با «دنیای خودرو» از برنامه های گروه صنعتی بارز برای ارتباط و فروش مستقیم محصولات این شرکت به مصرف کنندگان نهایی می گوید. برنامه هایی که نشان از عزم جدی لیدر بازار لاستیک کشور برای رضایت بیشتر مشتریانش دارد.
 گروه صنعتی بارز در جهت به تعادل رساندن بازار تایر و ارتباط مستقیم با مصرف کننده نهایی از چه روش هایی استفاده می کند؟
 گروه صنعتی بارز به عنوان بزرگ ترین تولیدکننده تایر در ایران همواره سعی دارد کانال هایی را برای ارتباط مستقیم با مصرف کنندگان نهایی ایجاد کند. اینگونه ارتباط ها ابزاری کارآمد برای شناسایی نقاط قوت، ضعف، حفظ و بهبود شاخص های مرتبط با کیفیت محسوب می شود و علاوه بر آن موجب عرضه محصولات بی واسطه و با قیمت مناسب و استانداردهای مورد نظر خواهد بود . 
برای توزیع تایر با قیمت مصوب چه برنامه هایی اجرا کرده اید یا در دست اجرا دارید؟
گروه صنعتی بارز برای جلوگیری از تفسیرهای اشتباه در حوزه قیمت گذاری، ایجاد بازارهای امن و تعادل در عرضه و تقاضا از سال ها پیش ایجاد و توسعه سرویس سنتر را ...

هر کدام از تگ‌های فوق را که مناسب این خبر نمی‌دانید، بازدن x آن را حذف کنید. از همکاری شما سپاسگزاریم.
سرخط اخبار